صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برنامه فشرده سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا

  • کد خبر: ۲۴۸۱۹۴
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با بازی‌های فشرده و دشواری در لیگ قهرمانان آسیا رو به رو هستند و باید با یک برنامه ریزی دقیق و در اوج آمادگی گام به این رقابت بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته چهارم تا دهم لیگ برتر فصل جاری را اعلام کرد تا تیم‌های باشگاهی پس از برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان و امارات از برنامه خود آگاه شوند.

طبق این برنامه رقابت‌های لیگ برتر ایران از ۹ تا ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود تا تیم ملی ایران بتواند پانزدهم ماه جاری به مصاف قرقیز‌ستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بروند و سپس  برای برگزاری دومین دیدار خود در تاریخ بیستم شهریورماه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ راهی امارات شود.

تیم‌های باشگاهی ایران سپس در بازه زمانی ۴۶ روزه باید هفت بازی برگزار کنند که میانگین آن برای هر تیم باید ۶ روز است، اما این موضوع برای چهار تیم استثنا است. استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا و سپاهان و تراکتور که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند در این مدت حداقل چهار بازی آسیایی نیز برگزار خواهند کرد.

در حقیقت نمایندگان فوتبال ایران باید ۱۱ بازی در یک ماه و نیم انجام دهند که فاصله بین هر بازی میانگین ۴ روز است. برنامه فشرده این دیدار‌ها زمانی برای باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا پر از بیم و هراس می‌شود که آن‌ها باید حداقل ۶ سفر طولانی داخلی و خارجی داشته باشند.

در حقیقت زمان ریکاوری برای تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال کمتر از سه روز خواهد بود که باید دید بدنسازی آنها در پیش فصل و همچنین تعطیلات پیش رو چه نتیجه‌ای را برای این تیم‌ها به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.