سرخط خبرها

پاشازاده: برکناری نکونام خنده دار است

  • کد خبر: ۲۴۸۲۰۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
پاشازاده: برکناری نکونام خنده دار است
مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال معتقد است برکناری نکونام در این برهه اقدامی خنده دار است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که در این برهه که تنها ۳ بازی از فصل گذشته برکنار سرمربی این تیم از سمتش اقدامی خنده دار و کاملا غیرحرفه‌ای محسوب می‌شود. پاشازاده در این باره گفت: «عجیب است که می‌شنوم برخی درحالی که تنها ۳ هفته ازلیگ برتر گذشته به دنبال برکنار نکونام هستند و موج اخراج او را در فضای مجازی به راه انداخته‌اند. مربی باید آرامش فکری داشته باشد و این مسائل آرامش سرمربی استقلال را برای ادامه لیگ برهم می‌زند. امیدوارم مدیران باشگاه استقلال با دقت تصمیم گیری کرد و اجازه ندهند حاشیه‌ای به تیم رسوخ کند.»

پاشازاده ادامه داد: «قطعا اشکالاتی در تیم وجود داشته که از ۹ امتیاز فقط ۴ امتیاز کسب شده، اما این به معنای بد بودن کادر فنی نیست، چون فصل پیش هم با همین اعضای کادر فنی تا روز آخر در کورس قهرمانی بودیم. به اعتقاد من باید به سرمربی استقلال وقت و زمان کافی داده شود تا کارش را در محیطی آرام دنبال کند. اعتقادی به تغییرات در این برهه ندارم و استقلال باید به مرور زمان هماهنگ شود و به تیمی خوب تبدیل گردد.»


پاشازاده در نهایت گفت: «استقلال پتانسیل کافی برای موفقیت را داردو خوب نیست که از همین هفته‌های آغازین با انتقادات تند محیط تیم را پر حاشیه کنیم. امیدوارم استقلال در شروع دوباره لیگ برتر نتایج مطلوبی به دست آورد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->