صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: موضوعی که در شهر مشهد اهمیت دارد، بحث فرهنگ میزبانی و ترویج آن است و مدیریت شهری تلاش می‌کند تا در حوزه ارائه خدمات زمینه را برای حضور مردم تسهیل کند.

حسین حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران در ماه صفر از مراسم پیاده روی اربعین آغاز می‌شود و شهرداری مشهد به مدت ده سال توفیق این را داشته است که در این مراسم با اعزام نیرو به شهر نجف اشرف خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: اکنون خدمت رسانی بعد از رویداد اربعین در مشهد آغاز شده و شهرداری مشهد با مصوبه شورای شهر در حوزه‌های حمل و نقل، فضاآرایی، اسکان، خدمات شهری و فرهنگی، خدماتی را آنگونه که باید شایسته زائران این شهر باشد، درنظر گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: موضوعی که در شهر مشهد اهمیت دارد، بحث فرهنگ میزبانی و ترویج آن است و مدیریت شهری تلاش می‌کند تا در حوزه ارائه خدمات زمینه را برای حضور مردم تسهیل کند و نقش مدیریت شهری فراهم نمودن زیرساخت‌ها جهت مشارکت مردم در فعالیت‌های دهه آخر صفر است. 

حسامی در نهایت گفت: خدماتی که در مشهد ارائه می‌شود، صرفا جنبه اداری ندارد بلکه برای مدیریت شهری خدمت به زائران یک تکلیف است و همه با عشق پای کار می‌آیند و معتقدیم در طول سال، رزق معنوی خود را از دهه آخر صفر می‌گیریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.