صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: براساس آخرین آمار، حدود ۹۳ هزار زائر در مسیر‌های منتهی به مشهد داریم.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: همچنان در محور‌های ورودی به مشهد حضور زائران پیاده را داریم. بخشی از زائران استان‌های خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی وارد خراسان‌رضوی شده‌اند. زائران سمنان وارد خراسان شده‌اند. زائران پیاده عراقی مقیم تهران نیز اکنون در ورودی خراسان‌رضوی هستند که ان‌شاءالله طی چند روز آینده، وارد مشهد می‌شوند.

وی افزود: براساس آمار، حدود ۹۳ هزار زائر در مسیر‌های منتهی به مشهد داریم. ایستگاه‌های صلواتی در مسیر فعال هستند و ظرفیت این ایستگاه‌ها از نظر اسکان شب به ۹۵ هزار رسیده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) افزود: از بعدازظهر روز گذشته، ۵ هزار و ۲۳۰ نفر زائر وارد مشهد شدند که جمعاً از یک روز قبل از مراسم اربعین تا شب گذشته، ۱۴ هزار و ۲۳۰ نفر زائر پیاده به مشهد داشتیم.

وی گفت: تیم‌های ارزیابی بازدید مرتب از اسکان زائران در مشهد دارند و خوشبختانه هیچ مشکلی به وجود نیامده است و تا کنون ۴۲۰ محل اسکان درنظر گرفته شده است و از ۱۲ شهریور که  زائران وارد مشهد می‌شوند تا روز آخر صفر خدمات رسانی به زائران انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.