صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رتبه یک کنکور سراسری هنر از مشهد از رمز موفقیت خود می‌گوید.

بیتا ترابی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص رمز موفقیت خود در کنکور سراسری اظهار کرد: دانش اموز هنرستان هنرهای زیبا با رشته گرافیک در مشهد  هستم و توانستم رتبه یک گروه هنر را به خود اختصاص  دهم.

وی افزود:مدرسه تیزهوشان تحصیل نکردم و مدرسه دولتی بودم، رمز موفقیت من در استمرار، تمرکز و تلاش حداکثری در راه کنکور بود. ما در هنرستان سال دوازدهم کارهای عملی زیاد داریم ولی من آنها را حذف کردم، یک روز در هفته به تفریح اختصاص دادم.

این رتبه برتر کنکور بیان کرد:کلا یکسال اخیر، فضای مجازی را کنار گذاشتم و هیچ استفاده ای نداشتم که قطعا این موضوع خیلی  در موفقیتم تاثیر گذار بود چون متمرکز بودم .

ترابی بیان کرد: از فصل  تابستان  ۷ ساعت شروع به مطالعه کردم و پس از آن زمان مطالعه را به ۱۴ ساعت مفید رساندم.

وی افزود:توصیه من به داوطلبان کنکور این است که اگر واقعا تصمیم گرفتند در کنکور رتبه مطلوب کسب کنند باید  در این راه استمرار داشته باشند چون بین راه خسته می شوند ولی نباید تسلیم شد و باید به هدفی که به آن فکر می‌کنند بیاندیشند،خانواده مدرسه و دوستانم در ایجاد انگیزه و حمایت بسیار کمک کننده بودند.

این رتبه برتر کنکور سراسری گفت:کتابها باید مرور بشود تا در ذهن تثبیت شود، مخصوصا به هنرستانی ها توصیه میکنم ریاضی را جدی مطالعه کنند و سوال های کنکور سال‌های قبل را حل کنند.

ترابی گفت:موسسه کنکوری ثبت نام کردم و حداکثر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون هزینه کردم، دوست دارم رشته گرافیک را ادامه بدهم، چون رشته تخصصی پدرم هم گرافیک است و ایشان قطعا در این راه کمک کننده هستند .

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.