صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسافرکشی با تاکسی سرقتی در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۳۸۶
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی، متهم به ۱۱ فقره سرقت به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ در خصوص دستگیری این متهم اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید فیاض‌بخش هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان امام‌خمینی‌(ره)، به راننده جوان یک دستگاه تاکسی ۴۰۵ با ۲ نفر مسافر که با مشاهده خودروی پلیس تغییر مسیر داد، مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با استعلام پلاک خودرو دریافتند خودروی مدنظر چند روز پیش در محدوده بولوار شفا به سرقت رفته بود؛ بنابراین، بلافاصله افسر گشت به راننده آن دستور ایست می‌دهد.

این مقام انتظامی گفت: راننده تاکسی بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری می‌شود که پس از طی مسافتی تعقیب‌وگریز، در محدوده چهارراه لشکر در پشت چراغ قرمز متوقف و قبل از فرار از محل، توسط ماموران انتظامی به دام می‌افتد.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری شهید فیاض‌بخش و دعوت از مال‌باخته، مشخص شد متهم به عنوان مسافر سوار خودروی تاکسی شده و در مسیر مقصد با تظاهر به بیماری درخواست آب می‌کند و به محض پیاده‌شدن راننده، متهم پشت فرمان نشسته و با خودرو از محل متواری می‌شود.

وی اظهار کرد: متهم در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت تاکسی و مسافرکشی با آن طی چند روز گذشته در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد خاطرنشان کرد: همچنین متهم در ادامه تحقیقات در بازجویی‌های فنی پلیس، به سرقت دو دستگاه زانتیا و تیبا و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری مالخر و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.