صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون تبلیغات اسلامی استان قدس رضوی گفت: نمایشگاه کتاب ویژه دهه پایانی ماه صفر با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد با اشاره به این مطلب که همزمان با دهه آخر صفر و حضور میلیونی زائران به بارگاه منور حضرت رضا (ع) برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی متنوعی در حرم مطهر پیش‌بینی شده است بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها بسته برنامه فرهنگی است که در صحن امام حسن مجتبی علیه السلام تدارک دیده شده و شامل قسمت‌های مختلف و متنوعی در راستای احیای امر اهل بیت علیهم السلام است.

شریعتی نژاد ابراز کرد: در شب‌ها و روز‌های پایانی ماه صفر به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی و آشنایی زائران با معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه پیامبر اکرم صلوات الله علیه، امام حسن مجتبی علیه السلام و امام علی بن موسی الرضا علیهم السلام یک نمایشگاه کتاب برگزار شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت تولیت آستان قدس رضوی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی و شهرداری مشهد راه اندازی شده است.

شریعتی نژاد عنوان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با مضامین اهل بیت علیهم السلام و تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: کتب مذکور از نویسندگان و پدیدآورندگان و ناشران مختلف تهیه و در معرض نمایش زائران قرار گرفته و مجموعه کتابرسان عرضه کتاب در این نمایشگاه را بر عهده خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد اضافه کرد: این نمایشگاه در ضلع شمالی حرم مطهر و ورودی صحن امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد و در ۵ روز پایانی ماه صفر به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

گفتنی است کتاب "چشمه رضوان" که منتخبی از کتاب شریف عیون اخبار الرضا که روایات ارزشمند امام رضا علیه السلام است در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه و به همراه مسابقه و اهدای جوایز نفیس عرضه خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.