صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: طی بازدیدی که از بازار داشتم شاهد تخلفاتی بودم که تذکرهای لازم اعلام شد و اگر کسی بر تخلف اصرار کرد قطعا پلمب خواهد شد و تا پایان دهه صفر۱۴۰۳ واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود فک‌پلمب نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد که امشب(۱۰ شهریور ۱۴۰۳) در محل فرمانداری مشهد مقدس، برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز هم مانند روز‌های قبل باید نواقص را جمع‌بندی می‌کردیم، قوت‌های بسیاری در ساختار قرارگاه یجاد شده که امسال بهتر از سال‌های گذشته مدیریت می‌شود همین که هرروز ضعف‌های بررسی می‌شود به معنای مدیریت بهتر است.

وی افزود: در مسیر‌ها هم شاهد رضایت هستیم. هر سال دچار مشکل آب‌رسانی بودیم و امسال با این چالش مواجه نیستیم. قاعدتا در روز‌های اول که میزبانی می‌کنیم برخی ناهماهنگی‌ها ممکن است در برخی حوزه‌ها باشد که امروز برطرف شد.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که باید به طوری ویژه مورد توجه قرار گیرد نظارت بر خدمت‌رسانی است، گفت: طی بازدیدی که از بازار داشتم شاهد تخلفاتی بودم که تذکرهای لازم اعلام شد، گرچه که اکثر حوزه‌های خدمات‌رسانی به عشق به ولایتمداری به خوبی خدمت‌ می‌کنند، اما برخی‌ها اندک و از روی غفلت تخلف می‌کنند. قرار شد تذکرات جدی‌ داده شود و اگر کسی بر تخلف اصرار کرد قطعا پلمب خواهد شد و تا پایان دهه صفر۱۴۰۳ واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود فک‌پلمب نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این حوزه تیم‌های بازرسی بسیاری را پیش‌بینی کردیم و اگر اتفاقی رخ دهد یا تخلفی انجام شود بلافاصله بررسی می‌شود و حقوق زائران تضییع نخواهد شد در همین راستا اگر در هر حوزه‌ای مبلغی مازاد از زائران گرفته شود به آنان مسترد خواهد شد.

داوری در نهایت گفت: اطلاعات حاکی از این است که سیر حرکت زائران به مشهد جدی است و احتمالا زائران بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت و آمادگی بیشتری خواهیم داشت.

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.