«قصیده اَبدی» در راه اجرا فرماندار مشهد: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر پلمب خواهند بود پذیرایی از زائران رضوی نیازمند مشارکت همه است محدودیت‌های ترافیکی از امشب در مشهد اجرا می‌شود (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) حرکت ۲۵۳ کاروان پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد فعالیت موکب‌های بین‌المللی در مشهد | استقرار ۶۰ موکب در عرصه میدان شهدا استاندار خراسان رضوی: پیش‌بینی‌می‌کنیم در ایام آخر ماه صفر حدود ۷.۵ میلیون زائر به مشهد مشرف شوند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: ترویج فرهنگ میزبانی مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری است همراهی تشکل‌های مردمی با خدمات شهری مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ شورا‌های اجتماعی محلات؛ دست‌های یاری‌رسان مدیریت شهری آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران حضرت‌رضا (ع) | هویت مشهد با بخش زیارت گره خورده است فراهم شدن امکان اسکان ۶۰۰۰ زائر در میدان شهدای مشهد تلاش قابل‌تحسین مدیریت شهری برای میزبانی از زائران امام‌رضا(ع) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید سلیمانی، بولوار خیام و خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | تصویر زیبا از روستای بلغور در نزدیکی مشهد آغاز پاکسازی مبادی ورودی مشهد در هفت محور اصلی از روز گذشته (۹ شهریور ۱۴۰۳) افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی باعنوان «در مسیر بهشت»، در روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد  درباره اولین چاپخانه مشهد با تکنیک چاپ سنگی | قصه مطبعه ارض اقدس ویرانیِ تاریخ، تاریخِ ویرانی | درباره آرامگاه اخی علی قُتلُغ شاه الزامات رسم‌و‌رسوم میزبانی از زائران افزایش ۲ هزار ظرفیت پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با استقرار ۳۰۰ موکب «خیابان خدمت» می‌شود
سرخط خبرها

پذیرایی از زائران رضوی نیازمند مشارکت همه است

  • کد خبر: ۲۴۸۴۱۴
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
پذیرایی از زائران رضوی نیازمند مشارکت همه است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بررسی‌های خوبی در رابطه با مسائل و مشکلات پیش‌رو برای پذیرایی بهینه از زائران انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شد. به نظر می‌رسد که ظرفیت مشارکت مردم در پذیرایی از زائران باید بیش از این پای کار بیاید.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد که امشب (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) در محل فرمانداری مشهد مقدس، برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما در این روز‌ها میزبان خیل عظیم زائران در مشهد هستیم. حسن پذیرایی از زائران، حضور مردم و برکات آن است که می‌تواند مشکلات را کاهش دهد. دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود عمل می‌کنند و ظرفیت خود را پای کار آوردند.

وی افزود: درباره مسائل و مشکلات پیش‌رو برای پذیرایی بهینه از زائران بررسی‌های خوبی انجام شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده است، اما به نظر می‌رسد که ظرفیت مشارکت مردم در پذیرایی از زائران باید بیش از این پای کار بیاید.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف اسکان، تامین آب و غذا برای زائران، مسائل اجتماعی و ... بررسی شده، و ان‌شاءالله به زودی اثر آن نمایان می‌شود تا طی دو ۳ روز آینده که میزبان زائران پیاده هستیم مشکلی نداشته باشیم.

ناصحی در خصوص رویکرد مدیریت شهری، گفت: از روز اول تشکیل ستاد دهه آخر صفر، بخش عمد‌ه‌ای از مسائل را مدیریت شهری به عهده داشته و مشارکت در حوزه‌های اسکان، تامین حمل‌ونقل عمومی، تامین زیر ساخت‌های لازم برای مواکب و... مشارکت دارد و این راه را ادامه می‌دهیم. رئیس ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد، شهردار است که شبانه‌روز پای کار هستند و همکاری خوبی بین مدیریت شهری و دولت وجود دارد.

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->