صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین وضعیت رضا رویگری پس از سکته مجدد

  • کد خبر: ۲۴۸۴۷۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد: رضا رویگری در پی سکته مجدد، از سه‌شنبه ششم شهریور ماه در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری است.

به گزارش شهرآرانیوز، در اطلاعیه انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران درباره بیماری رضا رویگری آمده است: به اطلاع عزیزانی که در مدت اخیر پیگیر شرایط هنرمند محبوب و همکار عزیزمان آقای رضا رویگری بودند می‌رساند که انجمن بازیگران سینما همواره و به ویژه در ماه های گذشته مراقب شرایط و جویای احوال ایشان بوده و اخیرا هم در سکته مجدد ایشان، بر تمام مراحل بستری در بیمارستان نظارت داشته و همراهی کرده است.

پس از ترخیص ایشان از بیمارستان نیز چون امکان ادامه مداوا و پرستاری در منزل شخصی وجود نداشت، ایشان را روز سه‌شنبه ششم شهریور ماه در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری کرده است، تا امور درمانی ایشان از جمله مراحل فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا بهبود کامل در همین مرکز انجام شود.

انجمن بازیگران سینما از همه عزیزانی که در طول مدت بیماری ایشان را یاری کرده و همه شما مردم عزیز که نگران وضعیت ایشان بودید، کادر ارجمند درمانی ایشان و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقای حسن مصطفوی و آقای رضا کریمی که در مراحل بستری شدن ایشان، ما را یاری کردند سپاسگزاری می‌کند. به امید بهبودی رضا رویگری عزیز و شفای همه بیماران.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.