ویژه‌برنامه‌های تلویزیون برای روز‌های پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ برگزاری شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» در مشهد رقابت «آنجلینا جولی» و «نیکل کیدمن» در جشنواره ونیز زمان تشییع پیکر محمدعلی بهمنی اعلام شد اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز رحلت رسول‌اکرم(ص) + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ «گردن زنی» به نمایش خانگی می آید + زمان پخش آلبوم «سکوت ماهنی» وارد بازار موسیقی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) تیم برتون «بیتل‌جوس ۳» را نمی سازد + علت رقابت ۱۱ فیلم در بخش مسابقه جشنواره لندن ۲۰۲۴ پیام تسلیت «محمدرضا عارف» برای درگذشت استاد محمدعلی بهمنی پیمان معادی با «بی سروصدا» در راه سینما نگاهی به رمان «سمفونی مردگان» عباس معروفی به مناسبت سالروز درگذشتش محمدعلی بهمنی درگذشت (۹ شهریور ۱۴۰۳) خبر درگذشت استاد بهمنی تکذیب شد (۹شهریور۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۹شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۲۶۴
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، برای چندمین هفته متوالی در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۱۹ هزار و ۸۰۷ بلیت در ۴۳۷ سانس، ۹ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۱۷ هزار و یک بلیت در ۴۳۶ سانس، ۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۹ هزار و ۳۷ بلیت در ۳۰۹ سانس، ۴ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۴ هزار و ۱۹۱ بلیت در ۱۶۲ سانس، ۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۲ هزار و ۶۹۲ بلیت در ۱۳۶ سانس، یک میلیارد و ۴۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش هزار و ۶۰۰ بلیت در ۸۱ سانس، ۹۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش هزار و ۳۹۱ بلیت در ۹۵ سانس، ۷۳۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال است.

۸. فیلم سینمایی ساعت ۶ صبح به کارگردانی مهران مدیری، با فروش ۵۰۳ بلیت در ۴۹ سانس، ۲۷۰ میلیون ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۴۴۳ بلیت در ۴۲ سانس، ۲۴۱ میلیون و ۳۰۰ ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۴۲۳ بلیت در ۲۱ سانس، ۲۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۴۴۱ بلیت در ۳۸ سانس، ۲۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۴۴۴ بلیت در ۲۰ سانس، ۱۹۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۳۳۴ بلیت در ۱۹ سانس، ۱۲۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی سفر پرماجرا به کارگردانی حجت‌الله سیفی، با فروش ۲۶۳ بلیت در ۴۰ سانس، ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۲۴۴ بلیت در ۳۴ سانس، ۹۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی خانه شیشه‌ای به کارگردانی امیر پورکیان، با فروش ۱۳۴ بلیت در ۲۷ سانس، ۸۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی سودابه به کارگردانی محمدعلی سجادی، با فروش ۱۲۵ بلیت در ۲۶ سانس، ۶۵ میلیون ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۸. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش ۱۳۱ بلیت در ۶ سانس، ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->