صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز اعتصابات سراسری در تل آویو (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۶۱۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مقامات ارشد شهر تل آویو در اراضی اشغالی بعد از ظهر یکشنبه از پیوستن به اعتصابات سراسری خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقامات ارشد شهر «تل آویو» در فلسطین اشغالی بعد از ظهر یکشنبه اعلام کردند که صبح فردا دوشنبه در حمایت از خانواده‌های اسرا اعتصاب می‌کنند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، «ران هولدای» شهردار تل‌آویو گفت که شهرداری به اعتصاب سراسری در حمایت از خانواده‌های اسرا می‌پیوندد.

او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فردا، از صبح تا ظهر، هیچ استقبالی از مردم در دفاتر ما وجود نخواهد داشت و به همه کارمندان اجازه می‌دهیم بیرون بروند و از خانواده‌ها حمایت کنند.»

در پی انتشار خبر پیدا شدن اجساد ۶ اسیر اسرائیلی دیگر در نوارغزه و وقوع سومین عملیات مقاومت در کمتر از ۲۴ ساعت در اوج آمادگی امنیتی ارتش اشغالگر در کرانه باختری، روزنامه اسرائیل هیوم از احتمال نافرمانی مدنی گسترده در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد. 

بر اساس این گزارش، قرار است امشب فدراسیون عمومی اتحادیه‌های کارگری اسرائیل نشست فوق‌العاده و مهمی را برگزار کند و به احتمال زیاد آغاز نافرمانی مدنی و اعتصاب گسترده این اتحادیه‌ها اعلام شود.

این در حالی است که امروز، «بنی گانتز» عضو سابق کابینه جنگی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اردوگاه دولت» نیز خواستار اعتصاب و تظاهرات گسترده و سرنگون کردن کابینه نتانیاهو شد. 

ایهود باراک نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که «آنچه امروز اتفاق افتاد محصول یک خرد سیاسی نیست، بلکه بر اساس منافع شخصی است. ما با نتانیاهو به پیروزی نخواهیم رسید. او یک قمارباز است باید او را طرد کنیم».

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.