عراقچی: ایران از هر توافق مورد پذیرش حماس برای آتش بس پشتیبانی می‌کند حمایت ترامپ قمارباز از مصرف مواد مخدر کنعانی: تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است روسیه ۲ منطقه دیگر در شرق اوکراین را تصرف کرد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) صهیونیست‌ها به جان هم افتادند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: هرچه زودترمجموعه تکالیف دستگاه‌های اجرایی تدوین شود حضور مقتدی صدر با ظاهری متفاوت در مسیر پیاده‌روی به سوی حرم امام علی(ع) + فیلم لاوروف: آمریکا مشغول غارت ثروت سوریه است لهستان اجازه پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا را ‎نمی‌دهد ماکرون استیضاح می‌شود؟ بایدن مدعی نزدیک بودن توافق آتش بس غزه شد محمد گلزاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد آغاز اعتصابات سراسری در تل آویو (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) اردوغان و بن سلمان درباره غزه گفتگو کردند گزارش نهایی علت سقوط بالگرد شهید رئیسی منتشر شد هواپیمای هندی به دلیل تهدید بمب‌گذاری تغییر مسیر داد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) انتصاب رئیس بنیاد ملی نخبگان با حکم پزشکیان پیام سیدحسن نصرالله تقدیم عراقچی شد آیت‌الله علم‌الهدی: پدافند هوایی در تامین امنیت کشور نقش حیاتی دارد مدیرکل جدید زندان‌های استان خراسان رضوی معرفی شد
سرخط خبرها

حمله راکتی حزب‌الله به یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۶۳۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
حمله راکتی حزب‌الله به یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان اعلام کرد که یک خودروی گشتی ارتش رژیم اسرائیل را در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «یوفال» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان تأکید کرد در این حمله، شماری صهیونیست مورد اصابت قطعی قرار گرفته اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که براساس اخبار اولیه به دنبال اصابت راکت ضد زره شلیک شده از لبنان به شهرک یوفال در الجلیل علیا، دو تن زخمی شده‌اند.

این رسانه صهیونیستی اذعان کرد که حال زخمی‌های این حمله راکتی، وخیم است.

دیروز شنبه نیز حزب الله لبنان در عملیات گسترده‌ای پایگاه‌های نظامی «رویسات العلم» و «السماقه» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا متعلق به لبنان و همچنین پایگاه‌های «بیت هلل»، «برانیت»، «برکه ریشا» و «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیم حملات مداوم مقاوم اسلامی لبنان از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت خسارات جنگ بر پروژه‌های تجاری و دارایی‌های رژیم صهیونیستی را ۶ میلیارد دلار برآورد کرده است که این آمار قابل افزایش است.

به نوشته پایگاه صهیونیستی «واللا»، در المناره زیرساخت‌ها آسیب دیده و به بخش کشاورزی خسارات سنگینی وارد شده است. کارگران امکان نزدیک شدن به باغات را ندارند. کشاورزان صهیونیست نه تنها محصول سال کنونی را از دست داده اند بلکه وضعیت برای فصل بعدی نیز مبهم است و رسیدگی به درختان نمی‌شود و برای فصل بعدی هم آمادگی وجود ندارد.

بخش گردشگری نیز به طور کامل تعطیل شده و تفریحگاه‌های «جبل الشیخ» خالی از گردشگر است و کاهش درآمد گردشگری در سال ۲۰۲۴، حدود ۷۳ درصد تخمین زده می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->