صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمله به یک کشتی تجاری در سواحل غربی یمن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۷۰۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس ادعا کرد که در سواحل جنوب غربی یمن برای کشتی تجاری حادثه دریایی رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از شبکه الجزیره، سازمان عملیات تجاری دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی مبنی بر اصابت گلوله‌هایی به یک کشتی در ۷۰ مایلی شمال غربی الصلیف (بندر الحدیده واقع در جنوب غربی یمن) دریافت کرده است.

در این پیوند، پایگاه خبری رای الیوم به نقل از سازمان عملیات تجاری دریایی انگلیس افزود که بامداد امروز (دوشنبه) یک کشتی تجاری در ۷۰ مایلی شمال غربی الصلیف (بندر الحدیده) در یمن مورد حمله پرتابه‌های ناشناس قرار گرفته است.

این منبع با اشاره به اینکه انفجار سومی در نزدیکی این کشتی رخ داده است، به نقل از سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیش اضافه کرد که خسارات در حال ارزیابی است و این حمله هیچ تلفات جانی نداشته است.

گفتنی است؛ نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ را هدف قرار می‌دهند.

اخیرا شبکه المیادین به نقل از یک منبع یمنی از کاهش بی‌سابقه تردد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی به فلسطین اشغالی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به الحدیده خبر داد و افزود که نوعی وحشت و احتیاط در میان این شرکت‌ها و کشتی‌ها به وجود آمده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.