گلایه ترامپ از پوتین: او مرا آزرده‌خاطر کرد سفیر ایران در بغداد: پاسخ به ترور شهید هنیه به منزله اجرای قدرت خواهد بود تاکید امیر سرلشکر موسوی بر حمایت کامل ارتش از دولت چهاردهم طرح صلح زلنسکی برای جنگ اوکراین، روی میز بایدن انهدام پهپاد آمریکایی «MQ9» توسط ارتش یمن در مأرب رئیس سازمان سیا ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه را تایید نکرد پنج کشته در حمله روسیه به شرق اوکراین حمله نظامیان صهیونیست به صهیونیست‌های معترض| زخمی‌شدن تعدادی از معترضان شنیده شدن صدای انفجار در صومعه سرا | علت انفجار چه بود؟ رئیس جمهور: ساختارنظام‌مند ارتش قابل تعمیم به ساحت‌های مدیریتی کشور است درخواست حماس برای مجازات جنایتکاران جنگی صهیونیست(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش مقابل خانه نتانیاهو | تجمع معترضان جنگ در نزدیکی خانه نتانیاهو جزئیات حمله پهپادی اوکراین به انبار مهمات در روسیه بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد میثم ظهوریان: جریان «منتقد معتقد» امروز موردنیاز کشور است هزاران نفر از مردم فرانسه به خیابان‌ها ریختند سخنگوی دولت: افزایش فقر نتیجه عملکرد اشتباه سیستم است
سرخط خبرها

انهدام پهپاد آمریکایی «MQ9» توسط ارتش یمن در مأرب

  • کد خبر: ۲۴۹۶۷۷
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
انهدام پهپاد آمریکایی «MQ9» توسط ارتش یمن در مأرب
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حالی که در حریم هوایی استان مأرب در حال انجام عملیات خصمانه بود، سرنگون کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که این هواپیما هشتمین هواپیما از این نوع است که نیروهای مسلح یمن در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» در حمایت از نوار غزه موفق شدند آن را سرنگون کنند.

طبق گزارش المیادین، وی همچنین تعهد نیروهای مسلح یمن را نسبت به وظایفشان در جهت پیروزی مظلومیت مردم فلسطین، دفاع از یمن و پاسخ به تجاوزات آمریکایی-انگلیسی به این کشور تکرار کرد.

سریع تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن با هدف مقابله با تجاوزات آمریکایی-انگلیسی و پاسخگویی به آن با هدف قرار دادن تحرکات نظامی این کشور در منطقه عملیات دریایی در حال تقویت توان دفاعی خود هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه گذشته نیز از اجرای عملیات کیفی نظامی با هدف قرار دادن ناو «BLUE LAGOON I» در دریای سرخ با استفاده از تعدادی موشک و پهپاد خبر داد و تاکید کرد که مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

سریع توضیح داد: نیروی موشکی، نیروی دریایی و نیروی پهپادی نیروهای مسلح یمن پس از نقض تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی توسط شرکت مالک این کشتی، در هدف قرار دادن آن مشارکت داشتند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->