صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهادکشاورزی مشهد گفت: با پیگیری‌های نانوایی‌های پر ریسک براساس نحوه عملکرد نانوا در سامانه نانینو و طی بازرسی از واحد صنفی نانوایی نیمه یارانه‌ای واقع در خیابان حسینی محراب، تعداد ۶۵ کارت بانکی کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبرنصری سرآسیا روز سه شنبه افزود: تعداد ۴۰ کارت از کارت‌های بانکی کشف شده، کارت هدیه بود که از یک بانک اخذ شده بود. 

وی افزود: مراتب در دستور بررسی قرار گرفت تا میزان عملکرد کارت‌های بانکی کشف شده مشخص وبعنوان عرضه خارج از شبکه آرد از واحد صنفی، گزارش بازرسی تنظیم وبه تعزیرات حکومتی جهت اصتدار رای قانونی ارجاع گردد.

نصری سرآسیا ادامه داد: ضمنا پرونده اینگونه متصدیان جهت احقاق حق دولتی که هرشبه به عنوان پاداش تشویقی پخت نان بر اساس عملکرد فروش نان برای متصدیان واحد نانوایی از سوی دولت پرداخت میگردد به دادستانی ارسال میگردد جهت برگشت مبالغ دریافتی ضمنا ازسهمیه نانوایی‌های متخلفی که اصرار بر تخلف دارند برابر مصوبات با توجه به اضافه بودن آردی که می‌بایست تبدیل به نان و به مردم منطقه عرضه گردد، ولی عرضه نشد واحتمالا در بازار آزاد با قیمت بالاتری بفروش رسیده است از سهمیه واحد صنفی کسر میگردد.

این مسئول متذکر شد: متصدیان نانوایی می‌بایست خود بر کار کارگران واحدصنفی نظارت داشته باشند و حضور متصدی یا مباشر آن در واحد صنفی الزامی ست و عدم حضور در واحد تخلف محسوب می شود و بدانند که بی کیفیتی و تخلفات مکرر باعث کسر سهمیه آرد واحد‌های صنفی شده و بشدت برخورد لازم صورت می گیرد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.