صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بخش زنان و مامایی بیمارستان امام رضا (ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اعلام آمادگی این بخش در دهه پایانی صفر، گفت: پذیرش اورژانسی مادران برای زایمان در دپارتمان زنان در دهه پایانی صفر انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مرضیه لطفعلی زاده با بیان اینکه حدود ۴۰ تخت بیمارستانی در دپارتمان زنان بیمارستان امام رضا (ع) فعال است اظهار کرد:پذیرش اورژانسی مادران برای زایمان در دپارتمان زنان در دهه پایانی صفر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته میزان مراجعه بیماران به دپارتمان زنان و مامایی و بخش اورژانس این بیمارستان حدود ۱۵ درصد افزایش داشت، خاطر نشان کرد: تعدادی از این مراجعین نیاز به بستری و تعدادی دیگر به صورت سرپایی ویزیت و درمان شدند.

 دکتر لطفعلی زاده با اشاره به اینکه در دپارتمان زنان و مامایی ۴ بخش زایشگاه، مامایی، اتاق عمل و جراحی‌های زنان وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی، تمام پرسنل این دپارتمان مرخصی‌های خود در این مدت را با هماهنگی مدیر بخش خود انجام دهند، همچنین در هر بخش یک تا دو نیروی باتجربه در کنار سایر پرسنل فعالیت دارد و همه بخش‌ها در دهه پایانی ماه صفر در آماده باش هستند.

وی ادامه داد: برخی از نیرو‌ها قصد دارند در این ایام در موکب‌ها به زائران خدمت رسانی کنند که قبل از شروع دهه پایانی ماه صفر جانمایی همه نیرو‌ها انجام شد.

رئیس بخش زنان و مامایی بیمارستان امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه وسایل مصرفی این بخش از قبل خریداری شده، افزود: در این دپارتمان تجهیزات کامل وجود دارد و با تمام امکانات و پرسنل آمادگی کامل در دهه پایانی ماه صفر وجود دارد، لذا پذیرش برای زایمان و دیگر بیماری‌های اورژانس زنان در بخش زنان وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.