صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام

  • کد خبر: ۲۴۸۸۳۸
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
باشگاه استقلال در مقابل شایعات مربوط به اخراج نکونام سکوت کرده و حتی هیچ عکس العملی بعد از مصاحبه این مربی درباره تداوم کار در این باشگاه از خود نشان نداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طی روز‌های گذشته شایعات متعددی درباره جدایی جواد نکونام از باشگاه استقلال به گوش رسیده است، اما باشگاه استقلال در مقابل تمام شایعات سکوت اختیار کرده و فعلا موضع گیری خاصی پیرامون این مسائل ندارد.

شب گذشته نیز جواد نکونام اظهاراتی انجام داد تا نشان دهد برای ادامه کار در این باشگاه بسیار مشتاق است و انگیزه کافی برای ادامه فعالیت دارد.

او با به کار بردن این جملات:کار من با استقلال تموم نشده و راه طولانی با استقلال دارم. ما راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم، توقع هواداران از خودمان را هم می‌دانیم ولی از همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم برای موفقیت این تیم به ما کمک کنند. من این بازیکنان و توانایی فنی تیم ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. هیچ هدفی غیر از این نداریم و با تمام وجود پای این هدف می‌ایستیم.

به نوعی تلاش کرد خود را نسبت به ادامه فعالیت در این باشگاه مشتاق نشان دهد و انگیزه‌اش را به رخ بکشد، اما مدیران باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت به این اظهارات نشان نداده‌اند تا به وضوح مشخص شود که باشگاه استقلال به طور جدی با این مربی وارد شکاف شده است.  

در رسانه باشگاه استقلال هیچ عکس العملی نسبت به اظهارات اخیر نکونام نشان داده نشده است و به نوعی مدیریت این باشگاه سکوت کرده تا روشن شود که نکونام در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد و احتمال جدایی او از این باشگاه بسیار زیاد است و به زودی اتفاقاتی رخ می‌دهد.

گفته می‌شود بازی‌های لیگ نخبگان آخرین فرصتی است که برای نکونام در نظر گرفته شده و بعد از آن اگر استقلال به نتایج مطلوب نرسد، باشگاه استقلال به سراغ گزینه‌های جدید خواهد رفت.

بسیاری معتقدند که، چون مسئولان باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته در مقابل شایعه اخراج این مربی هیچ واکنشی از خود نشان نداده‌اند بنابراین برکناری او در دستور کار است و فقط به طور علنی اعلام نمی‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.