تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر درباره دریافت پیشنهاد از فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست
سرخط خبرها

انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو

  • کد خبر: ۲۴۸۹۷۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو
برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به بی‌توجهی باشگاه و سکوت مرموز هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه واکنش نشان داده و لب به انتقاد گشوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، انتقادات شدید هواداران به عملکرد استقلال، موجب شده تا جواد نکونام بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. این در حالی است که تنها سه هفته از شروع مسابقات لیگ برتر سپری شده است.

اما این مسایل بدون کوچکترین توجهی از سوی مدیران باشگاه پشت سر گذاشته می‌شوند. کار به جایی رسیده که برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به بی‌توجهی باشگاه و سکوت مرموز هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه واکنش نشان داده و لب به انتقاد گشوده‌اند. حتی در برنامه تلویزیونی هم مجریان برنامه‌های ورزشی از سکوت مدیران استقلال به جای حمایت از نماینده کشورمان در آستانه دیدار با الغرافه قطر این موضوع را مشکوک تلقی می‌کنند.

در شرایطی که این روز‌ها گزینه‌هایی از جمله فرهاد مجیدی به عنوان جانشین جواد نکونام در رسانه‌ها یا فضای مجازی مطرح می‌شوند مدیران باشگاه استقلال از کانال رسمی این مجموعه هیچ پیامی در حمایت از اعضای کادرفنی به ویژه جواد نکونام و تیمشان انجام نمی‌دهند تا این حس غربت در آستانه ورود به آسیا بیشتر حس شود.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->