صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟

  • کد خبر: ۲۴۸۸۶۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
پدرم کارگر بازنشسته است و با توجه به اینکه تمایلی به ادامه تحصیلم در رشته هنری نداشت اما با جان و دل حمایتم کرد و محیطی امن و آرام برایم فراهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است نتایج کنکور سراسری اعلام شده و داوطلبان کنکور در تکاپوی انتخاب رشته هستند. این روز‌ها در بین این پذیرفته‌شدگان نگاه ویژه‌تری به برترین‌های کنکور می‌شود، برخی معتقدند این افراد از خانواده‌های مرفه و تحصیل‌کرده جامعه هستند و برخی می‌گویند انسان‌ها با تلاش، اراده و پشتکار می‌توانند کوه را جابجا کنند.

سجاد لطفی که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده فرزند یک پزشک متخصص است و می‌گوید: پدر و مادرم در این مسیر تا هرجا که توانسته‌اند کمک و همراهم بوده‌اند.

فاطمه آتشگر هم رتبه ۵ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده، پدرش کارگر بازنشسته است و می‌گوید: با وجود اینکه خانواده‌ام تمایل نداشتند که من به سمت رشته‌های هنری بروم، اما در این مسیر حمایت‌ام کردند و محیطی امن و آرام برای درس خواندم فراهم کردند.

آتوسا سالمی ارانی هم که رتبه ۴ گروه زبان‌های خارجی را کسب کرده فرزند پزشک است و می‌گوید: خانواده‌ام همیشه‌ام حامی و همراهم بودند و از هیچ کمکی برایم دریغ نکردند. وی معتقد است: تجربیاتی که پدرم از دوران فعالیت خودش برایم می‌گفت بیشتری تأثیرگذاری روی موفقیتم داشت تا بتوانم قوی‌تر به سمت اهداف و آروزهایم قدم بردارم.

ساغر سجادیه هم دانشجویی است که رتبه ۳ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده و فرزند پزشک و می‌گوید: در دوره‌ای که مشغول مطالعه دروس کنکور بودم خانواده‌ام همیشه با صبر و بردباری همراهم بودند و نقش مهمی در رفع هجمه‌ها و فشاری‌های روانی که به سراغم می‌آمد، داشتند.

 فاطمه فاطمی‌مفرد هم که رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده پدرش استاد دانشگاه است و می‌گوید: در دوران کنکور بیشتر از هر زمان دیگر در خانه بودم و با حمایت‌های خانواده توانستم امروز چنین رتبه‌ای را کسب کنم و به بخشی از اهدافم برسم.

احسان رضوی هم که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را به خود اختصاص داده فرزند یک فرهنگی است و نقش خانواده را در این راه بسیار مهم و جدی می‌داند.

مهرزاد مشایخی هم که رتبه ۳ گروه علوم انسانی را کسب کرده پدرش وکیل است. سیدعارف خبیری هم مادری فرهنگی دارد و رتبه ۴ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.