صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به دنبال تشدید تنش‌های داخلی و ناامنی در سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در دفع حملات هوایی حزب‌الله، گردشگران کره جنوبی که برای شرکت در یک آیین مذهبی به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، به کشور خود بازگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقام‌های ارشد سئول اعلام کردند که حدود ۳۰ تبعه کره جنوبی که برای حضور در یک مراسم مذهبی به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) سفر کرده بودند، این منطقه را ترک کردند.

بر اساس این گزارش، افراد یادشده جزو آن دسته از ۱۸۰ تبعه کره جنوبی بودند که برای انجام همین مراسم مذهبی به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند. گروه ۱۵۰ نفره اول، به دنبال تاکید هیات دیپلماتیک کره جنوبی مبنی بر وجود ناامنی در این منطقه، سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده بودند.

کیودو نیز با اشاره به اینکه فلسطین اشغالی به دنبال سری حملات هوایی و موشکی حزب الله لبنان به شدت متشنج است، گزارش داد: این بدان معنی است که تمامی اتباع کره جنوبی که برای حضور در این مراسم به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) سفر کرده بودند این منطقه را ترک کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، با خروج این ۱۸۰ تبعه کره جنوبی که برای شرکت در یک آیین مذهبی به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، ۵۰۰ نفر از اتباع این کشور در حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.