صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت تردد در محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده کلارک وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و حد فاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه وجود دارد، عنوان کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – رشت حد فاصل حلیمه‌جان تا امامزاده هاشم و محدوده پارک جنگلی سراوان، ترافیک سنگین به صورت مقطعی در محور قدیم قزوین – رشت حد فاصل کندلات تا امامزاده هاشم و ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، شاهاندشت، وانا و سه‌راهی چلاو ایجاد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است، ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

شیرانی در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های منهتی به مشهد بیان کرد: به علت تعدد جاده‌های منتهی به خراسان رضوی و ظرفیت بالای این جاده‌ها تا این لحظه مشکل ترافیکی وجود نداشته و تنها در داخل شهر مشهد محدودیت‌های ترافیکی برای تردد زائران در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل اورین تا نسیم‌شهر و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اضافه کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.