مصر اظهارات نتانیاهو را تکذیب کرد کاسبی جدید با نام شارژ کارت سوخت | ۳ میلیون بده ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای بگیر! آیت‌الله علم‌الهدی؛ موفقیت دولت، زمینه‌ساز ثبات نظام و رشد اسلام در عرصه بین‌المللی است اسامی موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) لیست جدید دارو‌های وارداتی مشمول «حقوق گمرکی و مالیات ارزش افزوده یک درصدی» ابلاغ شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) بازداشت پرستار لبنانی به جرم همکاری با موساد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) دبیر ستاد انتخابات: انتخابات پنج‌گانه با سلامت و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد نتانیاهو مجبور به پذیرش درخواست‌های حماس خواهد شد یک کشتی ایرانی در آب‌های کویت غرق شد + جزئیات بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا(ع) پیام اسیر زن اسرائیلی قبل از مرگ چه بود؟ توضیحات عارف درباره ادغام دو بخش ورزش و جوانان در یک وزارتخانه (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) ناامنی در سرزمین‌های اشغالی؛ گردشگران کره جنوبی را به سئول بازگرداند قالیباف: موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت نظام اسلامی و مردم است+ فیلم افشاگری جدید رسانه صهیونیستی درباره شکست این رژیم در عملیات «طوفان الاقصی» (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) تشدید فشارها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم | بدون همراهی مردم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم ویدئو | حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)  رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد + فیلم رئیس جمهور دقایقی پیش عازم مشهد مقدس شد  
سرخط خبرها

بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۴۸۹۳۴
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا(ع)
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بازدید از قرار قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا (ع) گفت: نتیجه این زحمات و خدمات شما در دنیا و در آخرت نصیبتان می‌شود و ذخیره‌ای است تا امام هشتم (ع) آخرت شما را تأمین کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در بازدید از قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا(ع) با بیان اینکه مهم است تا امام هشتم (ع) از خدمات و کار‌های ما راضی باشند، اظهار کرد: برای تمام شما خدمتگزاران آرزوی توفیق و خیر از خداوند متعال دارم.

وی افزود: بر اساس روایت «بزنگی» که «صحیحه» است، وقتی مهمانی برای حضرت رضا (ع) می‌آمد، ایشان اصرار داشتند که خودشان پذیرایی کنند، سفره را خودشان پهن می‌کردند و طعام را خودشان می‌آوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد نیز خود حضرت رضا (ع) از زائرانشان پذیرایی می‌کنند؛ در واقع شما کار خود حضرت را انجام داده و مثل ایشان مشغول پذیرایی هستید که این سعادت بسیار بزرگی برای شما است؛ ما نیز پشت صحنه دعاگوی همه عزیزان هستیم.

وی اضافه کرد: نتیجه این زحمات و خدمات شما در دنیا و در آخرت نصیبتان می‌شود و ذخیره‌ای است تا امام هشتم (ع) آخرت شما را تأمین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان نیز در این بازدید اظهار کرد: ویژگی قرارگاه امسال به خصوص در بخش اطعام این است که به خانواده‌ها خدمات می‌دهد و گروه‌های بیش از ۲۵ نفر به بخش‌های دیگر اسکان شهری ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه با ثبت شماره همراه و کد ملی زائران، بر دقت کار افزوده شده است، عنوان کرد: سامانه هم‌محله امام رضا (ع) به‌صورت لحظه‌ای آمار را در دسترس کاربران قرار می‌دهد، همکاران ما نیز به‌صورت جهادی و جدی پیگیر بوده‌اند تا از حداکثر ظرفیت استفاده شود و همه مساجد پای کار باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->