صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهمترین سیاست شورا خدمت به زائران مشهد الرضا (ع) است

  • کد خبر: ۲۴۸۹۳۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمت به زائران مشهد الرضا (ع) مهمترین سیاست فرهنگی شورای اسلامی در همه ادوار بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسگری با اشاره به اینکه انتخاب شعار مشهد الرضا (ع) جهانشهر برکت و کرامت مزید بر علت شده تا با توجه به حوزه‌های مولف زائر، خادم زائران امام مهربانی‌ها در این شهر باشیم، اظهار کرد: خدمت به زائران شهر مشهد الرضا(ع) مهمترین سیاست‌های فرهنگی شورا در ادوار مختلف بوده است.

وی  افزود:چیدن برنامه‌های مختلف از سوی مدیریت شهری به مناسبت روز‌های پایانی ماه صفر، مهمترین اولویت است و مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان بال اجرایی اقدامات در این شهر هستند و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را برای زائران این شهر فراهم کنیم.

طهوریان در ادامه مطرح کرد: در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی و حمل و نقل زیرساخت‌های خوبی در سطح استان آماده شده در حوزه حمل و نقل خدماتی خوبی در راستای تهیل در رفت وآمد زائران به حرم مطهر ارائه می‌شود و همه این خدمات برای این است تا آسایش رفاه حال زائران فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اقدامات فرهنگی گفت: مدیریت شهری تمامی زیرساخت‌ها را در حوزه اسکان تجهیز کرده است و در حوزه خدمات شهری نیز، نظافت شهر به صورت مستمر توسط پاکبانان در حال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.