صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به همت معاونت خدمات زائرین حرم مطهر رضوی و هم زمان با ایام پایانی ماه صفر، دفاتر خدمات نگهداری امانات زائر، افزایش‌یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ایام پایانی ماه صفر، با جمعیت بسیار زیادی از زائران مواجه شده که در این راستا، برای آنها تمهیداتی اندیشیده شده تا زیارتی همراه با آرامش، امنیت و رفاه داشته باشند.

به همین منظور، درگاه‌های دریافت وسایل از ۴۵ به ۶۴ درگاه، دفاتر امانات از ۱۲ دفتر فعال به ۱۵ دفتر و تعداد قفسه‌های فعال از ۱۰ هزار قفسه به ۱۶ هزار قفسه فعال افزایش یافته و ازدیاد تعدادباجه پشتیبان مدارک پیداشده ودرگاه‌های امانات نقدی از ۷ به ٩ درگاه، از مهمترین این اقدامات است.

همچنین از دیگر اقدامات می‌توان به افزایش قفسه نگهداری و طبقه‌بندی اشیای پیدا شده، ایجاد باجه و دفاتر موقت امانات در صورت نیاز، ایجاد باجه دریافت موبایل با ظرفیت دریافت ۲ هزار موبایل و درنظرگرفتن ۸۱۶ قفسه شارژ موبایل، رفع نواقص ایستگاه‌های شارژ موبایل و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در دفاتر امانات نقدی با ۵۵۶ قفسه فعال، اشاره کرد.

به همین منظور، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، معاونت خدمات زائران حرم مطهر با پیش‌بینی دو شیفت کردن نیروها، برگزاری جلسات توجیهی برای تمامی نیرو‌ها و پیش‌بینی تمهیدات امنیتی، ضمن توجه به رعایت اصول تکریم زائرین و.. تلاش کرده تا در این ایام بهترین خدمات را به زائران ارائه دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.