صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مایکل سیلر، مدیرعامل «میکرواستراتژی» (Microstrategy)، فرمول موفقیت بیت‌کوین را فاش کرده است.

به گزارش شهرارانیوز، ارزدیجیتال بیت‌کوین، محبوب‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان است. این ارز به تازگی به نقطه عطف سود ۷۳ هزار دلاری هم رسید.

مایکل سیلر سرمایه‌گذار و کارآفرین آمریکایی عمدتا به خاطر مهم‌ترین شرکت تحت‌مدیریتش، مایکرواستراتژی (Microstrategy)، شناخته می‌شود. فعالیت‌های گسترده مایکل جی سیلر از تألیف کتاب تا آموزش‌های رایگان و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، او را به یکی از اینفلوئنسر‌های دنیای تجارت، تکنولوژی و بیت کوین تبدیل کرده است. به تازگی در مقاله‌ای از سایت اcoingape، توییت مایکل سیلور درباره‌ی فاش‌کردن رمز موفقیت بیت کوین بررسی شده است.

مایکل سیلر جنبه محاسباتی بیت کوین را فاش می‌کند

با توجه به نوسانات اخیر بازار و افت قیمت بیت‌کوین، برخی از افراد پتانسیل رشد این ارز دیجیتال را زیر سؤال برده‌اند. اما سیلور تأکید کرده که موفقیت بیت‌کوین نتیجه یک برنامه‌ریزی دقیق بوده و تصادفی نیست. او با انتشار پستی در پلتفرم X توضیح داده که بیت‌کوین براساس یک فرمول خاص طراحی شده که شامل ۳۲ مرحله هاوینگ، عرضه کل ۲۱۰ میلیون واحد و ایجاد ۵۰ واحد جدید در هر بلاک است.

این عوامل باعث شده‌اند بیت‌کوین به یکی از قدرتمندترین ارز‌های دیجیتال تبدیل شود. شرکت مایکرواستراتژی و کشور السالوادور از دارندگان عمده بیت‌کوین هستند. همچنین، تأیید ETF‌های اسپات بیت‌کوین نیز به تقویت جایگاه این رمزارز کمک کرده است. حتی برخی از منتقدان سابق بیت‌کوین، مانند دونالد ترامپ، اکنون به حامیان آن تبدیل شده‌اند.

سخن نهایی

مایکل سیلر پس‌از ۱۵ سال، رمز موفقیت بیت کوین را در شبکه ایکس خود منتشر کرد. این توییت در زمان مناسب منتشر شد، زیرا این توکن در بازار فعلی با مشکل مواجه شده است. با این حال، هیچ جهش فوری در قیمت بیت کوین قابل ارزیابی نیست. افشای تفکر محاسباتی ساتوشی ناکاموتو در پشت ایجاد این رمزارز، ذهنیت بسیاری را درباره پتانسیل این توکن زیرسؤال برد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.