صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در شبکه شاد بخشی ویژه با عنوان «انتخاب رشته» در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان متقاضی کنکور ۱۴۰۳ می‌توانند از خدمات و محتوا‌های آموزشی این بخش برای انتخاب رشته استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در شبکه شاد، بخشی ویژه با عنوان «انتخاب رشته» در نظر گرفته شده که شامل محتوای متنوع و خدمات اختصاصی از جمله انتخاب رشته، پخش زنده و بورسیه برای دانش‌آموزان است.

هر شب ساعت ۲۱، دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به بخش «پخش زنده»، بیننده برنامه‌ای باشند که به سوالات و نیاز‌های آن‌ها در زمینه انتخاب رشته پاسخ می‌دهد. علاوه بر این، از ساعت ۲۲ تا ۲۳، برنامه پخش زنده برای مشاورین و مدیران مراکز آموزشی برگزار می‌شود. این برنامه به طور اختصاصی به افراد مرتبط با مشاوره آموزش و پرورش ارسال می‌شود و نکات مشاوره‌ای، تغییرات دفترچه راهنما و موارد نیازمند به‌روز رسانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین از ساعت ۲۳، با همکاری شبکه امید، پخش زنده دیگری در شبکه شاد آغاز می‌شود که در آن مشاوران توضیحات ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها ارائه می‌کنند. در بخش مرتبط با انتخاب رشته، دانش‌آموزان می‌توانند به اطلاعات مربوط به مراکز انتخاب رشته آزمون‌ها دسترسی داشته باشند و لیست مراکز منتخب در هر استان برای مراجعه و دریافت مشاوره حضوری در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

یکی دیگر از بخش‌های ویژه امسال، بخش بورسیه‌ها است. با مشارکت بخش‌های صنعتی کشور و تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت علوم و صنایع، بورسیه‌های صنعت و دانش در برخی دانشگاه‌ها ایجاد شده که لیست این دانشگاه‌ها و مزایای بورسیه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

دانش‌آموزان متقاضی کنکور ۱۴۰۳ می‌توانند با انتخاب بخش «انتخاب رشته» از صفحه اصلی شاد و همچنین بخش «برو پی کارت» از قسمت رویداد، به موارد متنوعی برای کمک به انتخاب رشته دسترسی پیدا کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.