افزایش میدان جولان آئدس در مازندران؛ پشه‌ها به محمودآباد رسیدند نمره پایین بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی در ۵ ماهه اول سال عزم جدی وزیر بهداشت در خصوص اجرای قانون «جوانی جمعیت» افسردگی، از نشانه‌های اولیه آلزایمر | ارتباط بین افسردگی و آلزایمر چیست؟ گلایه سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از عرضه نان در نانوایی‌ها بالاتر از قیمت مصوب شیر مادر، نوزادان را در برابر ابتلا به بیماری‌های گوارشی ایمن می‌کند استقرار ۳۰ گروه «واکنش سریع» اورژانس در محدوده حرم مطهر رضوی وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مشهد| مشکل ترافیکی در جاده‌ها وجود ندارد رشد ۴۶ درصدی اهدا کنندگان خون در خراسان رضوی در روز رحلت پیامبر (ص) دلیل ازدحام مسافران در فرودگاه امام (ره) چه بود؟ علت حذف مستمری ۱۳ هزار نفر از مددجویان بهزیستی چیست؟ مرگ حداقل ۱۳ شهروند فیلیپینی بر اثر طوفان «یاگی» ترافیک سنگین در پلیس راه شاهد به سمت خروجی مشهدمقدس (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) شیوه پرداخت در نظام سلامت تغییر می‌کند | بیمه‌ها قادر به پرداخت به موقع مطالبات مراکز می‌شوند فعالیت ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب در ایام دهه پایانی ماه صفر در مشهد تردد ۷۲ درصد از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ١٣ شهریور ١۴٠٣) | افزایش ٣ تا ۵ درجه‌ای دما در خراسان رضوی کمبود انسولین و مشکلات بیماران دیابتی | چرا انسولین نیست؟ شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟ مهاجرت؛ موضوع تهدیدکننده «سلامت» | توزیع نیروی انسانی در حوزه سلامت متناسب نیست تاکید وزیر‎ بهداشت بر اجرایی کردن سیاست‌های جمعیتی تصادف سمند در بولوار نماز مشهد حادثه آفرید (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟

  • کد خبر: ۲۴۸۸۶۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
شغل پدران رتبه‌ برتر‌های کنکور امسال چیست؟
پدرم کارگر بازنشسته است و با توجه به اینکه تمایلی به ادامه تحصیلم در رشته هنری نداشت اما با جان و دل حمایتم کرد و محیطی امن و آرام برایم فراهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است نتایج کنکور سراسری اعلام شده و داوطلبان کنکور در تکاپوی انتخاب رشته هستند. این روز‌ها در بین این پذیرفته‌شدگان نگاه ویژه‌تری به برترین‌های کنکور می‌شود، برخی معتقدند این افراد از خانواده‌های مرفه و تحصیل‌کرده جامعه هستند و برخی می‌گویند انسان‌ها با تلاش، اراده و پشتکار می‌توانند کوه را جابجا کنند.

سجاد لطفی که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده فرزند یک پزشک متخصص است و می‌گوید: پدر و مادرم در این مسیر تا هرجا که توانسته‌اند کمک و همراهم بوده‌اند.

فاطمه آتشگر هم رتبه ۵ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده، پدرش کارگر بازنشسته است و می‌گوید: با وجود اینکه خانواده‌ام تمایل نداشتند که من به سمت رشته‌های هنری بروم، اما در این مسیر حمایت‌ام کردند و محیطی امن و آرام برای درس خواندم فراهم کردند.

آتوسا سالمی ارانی هم که رتبه ۴ گروه زبان‌های خارجی را کسب کرده فرزند پزشک است و می‌گوید: خانواده‌ام همیشه‌ام حامی و همراهم بودند و از هیچ کمکی برایم دریغ نکردند. وی معتقد است: تجربیاتی که پدرم از دوران فعالیت خودش برایم می‌گفت بیشتری تأثیرگذاری روی موفقیتم داشت تا بتوانم قوی‌تر به سمت اهداف و آروزهایم قدم بردارم.

ساغر سجادیه هم دانشجویی است که رتبه ۳ گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده و فرزند پزشک و می‌گوید: در دوره‌ای که مشغول مطالعه دروس کنکور بودم خانواده‌ام همیشه با صبر و بردباری همراهم بودند و نقش مهمی در رفع هجمه‌ها و فشاری‌های روانی که به سراغم می‌آمد، داشتند.

 فاطمه فاطمی‌مفرد هم که رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده پدرش استاد دانشگاه است و می‌گوید: در دوران کنکور بیشتر از هر زمان دیگر در خانه بودم و با حمایت‌های خانواده توانستم امروز چنین رتبه‌ای را کسب کنم و به بخشی از اهدافم برسم.

احسان رضوی هم که رتبه ۳ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را به خود اختصاص داده فرزند یک فرهنگی است و نقش خانواده را در این راه بسیار مهم و جدی می‌داند.

مهرزاد مشایخی هم که رتبه ۳ گروه علوم انسانی را کسب کرده پدرش وکیل است. سیدعارف خبیری هم مادری فرهنگی دارد و رتبه ۴ گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->