صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خادمان موکب حضرت بقیه‌الله (عج) همانند سایر موکب‌های مشهدی، در آستانه شهادت امام رضا (ع) جلوه‌ای زیبا از انسانیت را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مشهد مقدس در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع)، حال و هوای دیگری دارد. خیابان‌ها و کوچه‌های شهر، عطر معنویت و عشق را به مشام می‌رساند. موکب‌هایی که همچون نگین‌هایی بر سینه شهر می‌درخشند، پذیرای زائران خسته از راه هستند. در این میان، خادمان موکب‌ها با عشق و ارادتی وصف‌ناپذیر، مشعل‌های هدایت و خدمتگزاری هستند.

موکب‌ها، تنها مکانی برای پذیرایی از زائران نیستند، بلکه مدرسه‌ای برای انسانیت هستند. در این مکان‌ها، ارزش‌های اسلامی و انسانی تقویت می‌شود. کودکان و نوجوانان نیز در موکب‌ها حضور دارند و به همراه بزرگ‌تر‌های خود به زائران خدمت می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا آنها روحیه خدمتگزاری و ایثار را از کودکی بیاموزند.

خادمان موکب‌ها، با عشق و ایثار خود، جلوه‌ای زیبا از انسانیت را به نمایش می‌گذارند. آنها با خدمت به زائران امام رضا (ع)، ثواب بزرگی را برای خود ذخیره می‌کنند. امیدواریم که این سنت حسنه همچنان ادامه داشته باشد و موکب‌ها همچون نگین‌هایی درخشان، بر سینه شهر مشهد بدرخشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.