صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در روز‌های پایانی ماه صفر و در آستانه روز شهادت امام رضا (ع) گروهی از شیعیان میانمار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، این گروه ۲۰ نفره، بعد از تشرف به حرم مطهر رضوی و بهره‌مندی از فیض زیارت امام مهربانی‌ها با حضور در رواق ملل واقع در صحن پیامبر اعظم (ص) در ویژه برنامه‌های معارفی _ فرهنگی که به همت مدیریت زائرین غیر ایرانی برای آنها تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.

حجت الاسلام قربانیار کارشناس مذهبی مدیریت زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی در این مراسم به موضوع اهمیت زیارت و بهره‌مندی بیشتر زائر از فیوضات معنوی زیارت و همچنین ذکر فضایل و کرامات امام رضا (ع)، پرداخت.

دلتنگ حرم امام رضا (ع) خواهم شد

زینب مدینه بیک یکی از زائران این کاروان میانماری گفت: حرم امام رضا (ع) به‌راستی قطعه‌ای از بهشت است و انسان در این مکان مقدس احساس آرامش می‌کند و می‌دانم وقتی به میانمار برگردم، دلتنگ این فضای روحانی خواهم شد. 
محمدعلی عمران یکی دیگر از این زائران نیز با بیان این که برای نخستین‌بار است که به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوم اظهار کرد: این سفر با زیارت عتبات‌عالیات که رفتم کاملاً متفاوت بود، فضای معنوی حرم امام رضا (ع) با همه‌جا فرق می‌کند، اینجا احساس غربت نمی‌کنیم، دیدن این‌همه زیبایی و این‌همه نظم و رفاه، هر زائری را شگفت‌زده می‌کند.

پخش کلیپ مستند اطلاعات تاریخی و معماری حرم مطهر رضوی، اجرای زیارت دسته‌جمعی، حرم گردی و اهدای بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دسته از زائران است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.