آئین سنتی خطبه خوانی خادمان حرم رضوی در شب شهادت امام رضا(ع) (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو تشرف کاروان بزرگ زوار پیاده نیشابوری به بارگاه منور رضوی تشرف گروهی از شیعیان کشور میانمار به حرم مطهر رضوی گزارشی از حال و هوای موکب حضرت بقیه‌الله (عج) | خادمان موکب‌ها، مشعل‌های هدایت در مسیر زیارت + فیلم مستند‌های تلویزیون به مناسبت شهادت امام رضا (ع) + زمان پخش ویدئو | حال و هوای خدمت رسانی به زائران در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی جاده‌ای که امام رضا(ع) به سوی ظهور افتتاح کرد افزایش دفاتر خدمات نگهداری امانات زائر حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ «حسینیه حرم» میزبان عزاداران همدانی شد شلوغی پر برکت ورود زائران پیاده به مشهد از ۲۲۰ هزار نفر عبور کرد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) «مهمان من» به نیابت از امام مهربانی‌ها اهمیت مهربانی در سیره امام رضا(ع)؛ از رفتار شخصی تا فرهنگ‌سازی اجتماعی همسایه خوب ما هیچ شعری زیباتر از زیارت نیست امشب شب آدم‌هایی است که سالی یک بار می‌آیند سلام بر اقیانوس هیچ الا خودت امام‌رضا (ع) چگونه به ثامن‌الحجج (ع) شهرت یافت؟
سرخط خبرها

تشرف کاروان بزرگ زوار پیاده نیشابوری به بارگاه منور رضوی

  • کد خبر: ۲۴۸۹۸۷
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
تشرف کاروان بزرگ زوار پیاده نیشابوری به بارگاه منور رضوی
همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر و در آستانه شهادت امام رضا (ع)، کاروان بزرگ زوار پیاده نیشابوری متشکل از ۲۵۰۰ نفر به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاروان دارالقرآن علی بن موسی الرضا (ع) نیشابور، امسال نیز به رسم سال‌های گذشته در ایام شهادت حضرت رضا (ع)، از قدمگاه نیشابور عزم سفر کردند و با پای پیاده به پابوسی حضرت رضا (ع) شتافتند.

در همین راستا، برنامه‌های متنوعی به همت مدیریت پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در رواق شیخ طوسی حرم مطهر رضوی ویژه این گروه تدارک دیده شد.

در ابتدا خادمان بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) با عود و اسپند از این گروه استقبال کردند و مراسم صبح امروز ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۸ و نیم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و با قرائت زیارت امین‌الله ادامه یافت.

در ادامه این مراسم سخنران مراسم، در باب اهمیت و آثار و برکات زیارت ائمه اطهار (ع) بویژه زیارت حضرت رضا (ع) و توفیق زیارت با پای پیاده سخنانی را برای حاضران ایراد کرد.

احمد احمدی، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در پایان این مراسم به ذکر توسل و مداحی پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->