صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۹۰۸۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از اجرای طرح «جشن عاطفه‌ها» از روز شنبه (۱۷ شهریورماه) به مدت یک ماه، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حبیب‌اله آسوده با اشاره به برنامه کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: هرساله در آستانه سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری و خیریه احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به تحصیل علم‌آموزی نوجوانان و جوانان، فرهنگ‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم کشور در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان، افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه، اجرای نیت نیکوکارانه در موضوع تحصیل نیازمندان، تامین نیاز‌های دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل، در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی افزود: در همین راستا این جشن از روز شنبه (۱۷ شهریورماه) آغاز می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است جشن عاطفه‌ها به مدت یک ماه، تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد. در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌های فیزیکی در مصلا‌های نماز جمعه فعالیت دارند. همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد. همچنین پایگاه‌های فیزیکی متناسب با شرایط بومی هر استان متفاوت است.

آسوده بیان کرد: در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری، کمیته امداد برای تامین ۸۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش امداد و مناطق محروم برنامه‌ریزی کرده و از همین رو قرار است ۵۰ درصد از هزینه‌های مورد نیاز برای تامین این بسته‌ها توسط کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد با هم‌افزایی کمیته امداد تامین شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ واریز و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷۱* پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.