صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۱۷ نفر بر اثر ۲ حادثه ترافیکی در جاده‌های شهرستان تربت‌حیدریه مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد جواد امیری روز چهارشنبه افزود: در حادثه نخست که ساعت پنج و ۴۰ دقیقه صبح امروز (چهاردهم شهریورماه) رخ داد، ۲ خودروی سواری سمند به‌صورت رخ به رخ در منطقه «مهنه» تربت‌حیدریه برخورد کردند.

وی ادامه داد: هفت نفر در این تصادف مصدوم شدند که چهار نفر از آنها توسط کارشناسان عملیاتی پایگاه اورژانس مهنه به بیمارستان امام رضا (ع) فیض آباد انتقال یافتند و سه نفر دیگر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: حادثه دوم حوالی ساعت هشت و ۱۵دقیقه امروز به دنبال برخورد خودروی دنا و پراید در مسیر تربت حیدریه به مشهد و پس از پل «سرهنگ» به وقوع پیوست.

وی گفت: تعداد مصدومان در این حادثه به ۱۰ نفر رسید، چهار نفر از مصدومان توسط آمبولانس پایگاه اورژانس سرهنگ به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل و سایر آسیب‌دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند.

امیری افزود: تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی در هر ۲ حادثه به‌طور سریع و موثر با مدیریت مرکز ارتباطات و هدایت عملیات برای امدادرسانی به صحنه‌های تصادف اعزام شدند.

وی تأکید کرد: رعایت قوانین رانندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم با همکاری تمامی افراد و نهاد‌ها شاهد کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی در منطقه باشیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.