درخواست رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان بین ۱۵ تا ۳۰ روز از اول مهرماه آیا با شست و شوی میوه آفت کش ها از بین می روند؟ آغاز پروازهای حج عمره از ابتدای ماه ربیع‌الاول پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ١۲ شهریور ١۴٠٣) | امروز مشهد خنک خواهد بود انجام حدود ۹ هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مشهد و خراسان رضوی زائران پیاده رضوی برای پیشگیری از مسمومیت از مصرف مواد غذایی غیر بهداشتی پرهیز کنند چه کنیم قلبی سالم داشته باشیم؟ | برای تقویت قلب چه بخوریم؟ چه خوراکی‌هایی را نباید در مایکروویو گرم کنیم؟ ۶۸ دستگاه ناوگان اورژانس کشور به کمک زائران رضوی آمدند مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور به سبزوار (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۳ اعلام شد + نحوه محاسبه حقوق آقای رئیس جمهور، کارگران و بازنشستگان را فراموش نکنید | همسان‌سازی حقوق یک مطالبه عمومی است کشته شدن ۲ نفر بر اثر درگیری خونین طایفه‌ای در شهرستان لردگان برای درمان کبد چرب، روغن‌های حیوانی را حذف کنید واژگونی خودرو نیسان در تپه سلام مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) زن سنگدل دختر ۴ ساله‌اش را در خواب خفه کرد| رازی که بعد از ۱۱ سال فاش شد سارقی که کتاب خواندن موقع دزدی باعث دستگیری‌اش شد حریق خودرو سمند در خیابان چمن مشهد دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ترافیک شدید در مبادی منتهی به فرودگاه مشهد| از قطار شهری استفاده کنید (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) سقوط مرگبار مرد جوان از یک ساختمان در مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) انهدام شرکت هرمی در مشهد و دستگیری ۲۰ نفر از سرشاخه‌ها (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) تاکید بهروز آذر بر افزایش ظرفیت زنان را در کارآفرینی و کسب و کار خانگی
سرخط خبرها

مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور به سبزوار (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۶۷۶
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور به سبزوار (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید که صبح امروز در جاده نیشابور به سبزوار رخ داد پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حمید حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس پایگاه ۹ و ۶ شهری اورژانس نیشابور و یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی اولیه تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تمامی مصدومان این حادثه به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

حسینی افزود: خواب آلودگی یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای به حساب می‌آی و. همیشه به رانندگان توصیه می‌شود که پس از چندین ساعت رانندگی، حتما مدتی استراحت یا به محض خستگی در محلی امن توقف کنند و کمی بخوابند، اما گاهی رانندگان به این توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

وی با بیان این که استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از موثرترین راهکار‌های کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی است ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->