صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، با تأکید بر اهمیت مشهد مقدس به عنوان میزبان زائران امام رضا (ع)، از تلاش‌های شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی برای زائران تقدیر کرد و بر ارتقای خدمات فرهنگی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در حاشیه بازدید از موکب‌ها و فعالیت‌های شهرداری در عرصه میدان شهدا به اهمیت و جایگاه مشهد مقدس به عنوان میزبان زائران امام رضا (ع) اشاره کرد و اقدامات انجام شده در این حوزه را تحسین کرد و اظهار کرد: بزرگترین مزیت مشهد، وجود مضجع منور حضرت رضا (ع) است.

وی ادامه داد: یکی از برترین توفیقات مردم این شهر، میزبانی زائران عزیز حضرت رضا (ع) در طول قرن‌هاست. به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و مجاهدت‌های امام راحل، امروز شاهد گسترش زیارت و حضور زائران از سراسر کشور هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی همچنین با تقدیر از تلاش‌های شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی برای زائران افزود: بدون تردید، شهرداری مشهد نقش بسیار جدی و موثری در این حوزه داشته است و باید به تمامی کارکنان مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر خسته نباشید و خدا قوت گفت.

حجت الاسلام گنابادی نژاد همچنین به اهمیت خدمات فرهنگی برای زائران اشاره و بیان کرد: در سبد خدمات زائرین، خدمات فرهنگی همواره اولویت بالایی داشته است. فعالیت‌هایی که امروز در میدان شهدا انجام می‌شود، به ارتقای این خدمات فرهنگی کمک می‌کند. امیدواریم بتوانیم از این طریق یک الگوی فراگیر برای زائران ارائه کنیم.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.