صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هندبال خراسان دور از لیگ برتر!

  • کد خبر: ۲۴۹۱۵۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
تیم هندبال پیکان خراسان‌‌رضوی قصد تیمداری در فصل پیش روی لیگ برتر را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال فصل آینده قرعه‌کشی شده است و دو جای خالی در جدول تیم‌ها دیده می‌شود. این دو جای خالی برای پلیمر خرم‌آباد و نماینده استان خراسان‌رضوی در این رقابت‌هاست. ماجرا از آن قرار است که گویا تیم هندبال پیکان خراسان که دو فصل در این رقابت‌ها حاضر بود، حالا از ادامه تیم‌داری منصرف شده است و ایران‌خودرو خراسان قصد ندارد در فصل جدید لیگ‌برتر هندبال تیم داشته باشد.

گویا تیم پیکان باید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ورودی رقابت‌های لیگ‌برتر فصل آینده را به حساب فدراسیون واریز کند، اما از آنجا که مدیران این باشگاه بنای تیم‌داری ندارند، این کار را نکردند. این وسط فدراسیون به هر دو تیم پیکان خراسان و پلیمر خرم‌آباد فرصت داده است تا هرچه زودتر این مبلغ را واریز کنند تا جای خالی‌شان در جدول لیگ برتر پر شود.

حالا باید دید آیا قرار است یک سهمیه لیگ‌برتری دیگر ورزش خراسان‌رضوی هم مانند بسکتبال بسوزد یا اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان و هیئت‌هندبال فکری به حال این مشکل خواهند کرد. اگر برای این تیم فکری نشود، شاید خیلی زود هندبال استان هم به سرنوشت شوم بسکتبال دچار شود. تیم‌داری پیکان در لیگ‌برتر هندبال پس از سال‌ها دوری خراسان از این رقابت‌ها بود و امیدواری‌های زیادی در دل اهالی هندبال به وجود آورده بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.