حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

مشهد باید یک تیم در لیگ برتر هندبال داشته باشد

  • کد خبر: ۱۴۸۸۸۰
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
مشهد باید یک تیم در لیگ برتر هندبال داشته باشد
ملی پوش هندبال ایران آخرین وضعیت این رشته در استان خراسان را تشریح کرد.

مهدیه بابادی | به گزارش شهرآرانیوز، هندبال از دیرباز یکی از رشته‌های پرمخاطب و البته مستعد در استان خراسان بوده و همه در کشور از این استان بعنوان مهد این رشته نام می‌برند. سال هاست که ستون‌های اصلی تیم ملی را بازیکنان خراسانی تشکیل می‌دهند و حتی در مسابقات جهانی که چندی پیش برگزار شد، کاپیتان تیم ملی یک بازیکن مشهدی بود. اما یکی از نام‌هایی که در سال‌های اخیر با پیراهن تیم ملی درخشان ظاهر شده، مهرداد صمصامی است. بازیکن مراغه‌ای که سال هاست در مشهد زندگی می‌کند و خیلی‌ها او را بعنوان یک ورزشکار خراسانی می‌شناسند. صمصامی در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز از وضعیت این روز‌های هندبال استان صحبت کرد و شرایط خودش در تیم ملی را تصریح کرد.

برای برد به زمین می‌رفتیم

شماره سی و سه تیم ملی در ابتدای صحبت هایش گریزی به مسابقات قهرمانی مردان جهان زد و گفت: مسابقات قهرمانی مردان جهان همیشه از سطح بسیار خوبی برخوردار است در این مسابقات تمام تیم‌ها با آمادگی بالا به میدان آمدند و تیم ملی کشورمان با وجود اینکه نسبت به دوره‌های قبل جوان‌تر شده بود توانست عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد.
وی افزود: بعد از صعود به مرحله اصلی مسابقات این باور را داشتیم که باید با تمام قوا در میدان بازی حاضر شویم و با دید برد به زمین می‌رفتیم، ولی اگر بخواهیم واقع بینانه‌تر به سطح تیم‌های حاضر در مسابقات به خصوص تیم‌هایی که در گروه ما حضور داشتن نگاه کنیم؛ با توجه به اینکه فرانسه و اسپانیا هر دو به ترتیب توانستن عنوان دوم و سوم را در این مسابقات از آن خودشان کنند به این خاطر شانس کمتری برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی داشتیم.
صمصامی خاطرنشان کرد: برد در تمامی مسابقات حائز اهمیت است، اما قطعاً رویارویی با تیم‌های بزرگ و بازیکنان خوب دنیا تجربه خیلی خوبی برای تیم ملی کشورمان رقم زد و این تجربه هندبال روز دنیا با حضور ما بازیکنان که غالباً در تیم‌های باشگاهی کشور فعال هستیم در بازی‌های باشگاهی پیاده میشود و باعث بالا رفتن سطح کیفی هندبال کشور خواهد شد.

قرارداد وویوویچ با ایران تمام شد

بازیکن باسابقه هندبال ایران در ادامه افزود: برای بهبود و بالا رفتن سطح هندبال کشور نیاز است که بازی‌های تدارکاتی بیشتری با تیم‌های برتر دنیا داشته باشیم که هر کدام از این بازی‌ها یک کلاس درس برای بازیکنان تلقی می‌شود. صمصامی درباره جدایی وسیلین وویوویچ از تیم ملی هندبال ایران تصریح کرد: قرارداد آقای وسیلین وویوویچ تا آخر این بازی‌ها بود، ولی احتمال دارد در صورت مهیا بودن شرایط قرارداد ایشان تمدید شود.

باید یک تیم از مشهد در لیگ برتر هندبال حاضر باشد

ملی پوش هندبال ایران با اشاره به نقش بازیکنان مشهدی تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی مردان جهان تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن نقش خودم که باید بیشتر در دفاع حاضر می‌بودم تمامی بازیکنان مشهدی تیم ملی مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی و امید رضا سرپوشی همگی عملکرد خوبی در این دوره از خودشان نشان دادند و آمار و ارقام دقایقی که در بازی حضور داشتند بیانگر این موضوع است.
وی در ادامه افزود: تیم سبزوار در لیگ برتر حاضر است، اما به نظر باید یک شهر با این پتانسیل در هندبال که شش تا پنج نفر از بازیکنانش در تیم ملی حضور دارند و در مسابقات جهانی مقابل بهترین‌های دنیا صف آرایی می‌کنند تیمی را در لیگ برتر داشته باشد تا بتوان از پتانسیل موجود به نفع هندبال استان استفاده کرد در این خصوص پیگیری‌هایی در رابطه با حضور بازیکنان ملی پوش استان و بازی برای شهر مشهد صورت گرفت که متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر این امر تحقق نیافت، ولی بی شک با انجام این امر آینده خوبی در انتظار هندبال مشهد خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->