صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با قدردانی از موکب دارانی که به زائران بارگاه رضوی در شهر مشهد خدمت‌رسانی کردند، گفت: شما و زائران رضوی جلوه دیگری از راهپیمایی اربعین را امروز در مشهد برگزار کردید و مدیریت شهری هم سهم خود را در کنار شما خدمتگزاران رضوی ایفا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ در آخرین جلسه ستاد دهه آخر صفر به‌منظور تقدیر از موکب‌داران اظهار کرد: امیدوارم این خدمت‌رسانی جزو پر منفعت‌ترین روز‌های زندگی شما باشد.

وی افزود: شما آدم‌های امام رضا (ع) هستید و شأن شما بالاتر از این است که ما از شما تشکر کنیم.

ناصحی تاکید کرد: امیدوارم برای شما خادمان و زائران پربرکت‌ترین روز‌های زندگیتان باشد و آنچه علم اسلام را در دنیا برافراشته فرهنگ ناب تشیع و عشق به اهل بیت است. 

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که می‌فرمایند نیاز‌های مردم به شما نعمت الهی است، افزود: خوشبختانه نیاز‌هایی که در دهه آخر صفر مانند نیاز‌های مربوط به اسکان، اطعام، حمل و نقل و زیبا سازی شهر که در این دهه مرتفع شد، مشخص نیست که برای ما در سال‌های دیگر تکرار شود از همین رو باید قدر این لحظات را دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: زحمت و رنج زیادی را این موکب داران به جان می‌خرند و این نعمت بزرگی است. سید الشهدا(ع) فرمودند نیاز مردم نعمت الهی است و این نیازی که برطرف می کنیم جزو نعمت‌هایی است که معلوم نیست تکرار شود و باید قدر این لحظات خدمت رسانی را بدانیم. 

ناصحی با بیان اینکه وظیفه ما و شما موکب داران از سراسر کشور آشنایی مردم با زیبایی‌های فرهنگ و کلام رضوی است، گفت: شما سفیر این فرهنگ در شهر خود هستید. شما و زائران رضوی جلوه دیگری از راهپیمایی اربعین را امروز در مشهد برگزار کردید و مدیریت شهری هم سهم خود را در کنار شما خدمتگزاران رضوی ایفا کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.