صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز هیچ کمبودی در این مدت را از برکات وجود حضرت رضا(ع) می دانیم. وگرنه چگونه میشود جمعیت ده میلیونی را کنترل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد در آخرین جلسه ستاد دهه آخر صفر به‌منظور تقدیر از موکب‌داران اظهار کرد: به هر کسی که وارد مشهد شود به عنوان خادم امام رضا خوش آمد می‌گوییم.

محمدرضا قلندر شریف با اشاره به اینکه ما مسئول خدمت رسانی در شهر هستیم، افزود: خدمت ما و خدمت شما موکب داران عزیز متفاوت است. ما مجاور هستیم و خدمت می‌کنیم و شما زائر هستید و خدمت می‌کنید و خدمت شما با ارزش‌تر و توفیق بالایی دارد. شما از اربعین برگشتید و با آن همه خستگی راه و عشق و دلدادگی آمدید و در شهر مشهد خدمت کردید.

وی افزود: ما نیز در عراق و نجف خدمت کردیم و بیشتر پاکبانان ما نظافت را بر عهده داشتند. حمل و نقل در مرز‌ها با ما بود. همه میدانند چهره نجف در این مدت چقدر عوض شده بود، شما نیز همین کار را در مشهد انجام دادید. این افتخارات بزرگی است که نصیب ما و شما شده است.

شهردار مشهد ادامه داد: خدمت رسانی همه ما از ابتدای اربعین شروع شد و در این مدت همراهی شما دلگرمی ما بوده است. مطمئن هستم با همه گلایه‌ها و ضعف‌ها باز هم به خدمت خود ادامه خواهیم داد و دلیل آن دلدادگی ما و شما است.

قلندر شریف ادامه داد: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز هیچ کمبودی در این مدت را از برکات وجود حضرت رضا(ع) می دانیم. وگرنه چگونه میشود جمعیت ده میلیونی را کنترل کرد.

شهردار مشهد گفت: ۲۴ ساعته همکاران ما در شهرداری نه براساس تکلیف بلکه براساس عشق به اهل بیت خدمت رسانی می‌کنند. متاسفانه مدیریت واحد شهری نداریم که برخی کاستی‌ها و نقص‌ها در مدیریت این ایام به این دلیل اتفاق افتاده است. از شما سپاسگزاری میکنم و به همراهی شما افتخار میکنیم و انشالله سال دیگر ضعف‌ها برطرف و خدمت رسانی را قوی‌تر خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.