صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی راهی ایتالیا شد

  • کد خبر: ۲۴۹۲۸۱
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
فیلم سینمایی «پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد، در راستای حضور بین‌المللی خود به ایتالیا رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «پیر پسر» به کارگردانی اکتای براهنی در چهارمین حضور بین‌المللی خود در بیستمین دوره جشنواره فیلم لوکای ایتالیا به نمایش درمی‌آید.

 دومین ساخته‌ی اکتای براهنی به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری و سرمایه گذاری ارسلان براهنی و امیرحسین عبدالهی، در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم لوکا به رقابت با دیگر آثار سینمایی جهان می‌پردازد.

این رویداد سینمایی که از سال ۲۰۰۵ شروع به کار کرده هرساله در ماه‌های شهریور و مهر در شهر لوکا در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

این فیلم سینمایی با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و با هنرمندی حسن پورشیرازی و محمدرضا داوودنژاد، فهیمه رحیم نیا، علی رحیمی، میثم غنی زاده، مهسا باقری، مهری کاظمی، هژیرسام، وحید رحمتی و ..  پیش‌تر نیز برنده جایزه پرده بزرگ بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم روتردام شده و در جشنواره فیلم ترانسیلوانیا رومانی نیز به عنوان بهترین پرفورمنس و اجرای بازیگران مورد تحسین قرار گرفت.

‏‎همچنین حسن پورشیرازی برای بازی در این فیلم سینمایی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد بیست و سومین دوره‌ی فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی را از آن خود کرده است. 

این فیلم همچنین برنده‌ی جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم گالوی ایرلند نیز شده است.

پخش بین الملل این فیلم به عهده کمپانی پخش هفت چشمه با مدیریت میلاد خسروی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.