گیشه پرستاره | فیلم‌های سینمایی که در فصل جدید اکران روی پرده می‌روند ادامه حواشی صابر و طرف دعوایش | ادعای سوءاستفاده از شهرت بازیگری برای منافع شخصی چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران انتشار کتاب «جاذبه‌ی حسینی» از رهبر معظم انقلاب برنامه جدید پژمان بازغی و لیلا اوتادی در شبکه سه + زمان پخش و تیزر دبیر جشنواره موسیقی فجر: موسیقی رَپ خطر ندارد! حرف‌های جدید مهدی فخیم‌زاده درباره سریال «ولایت عشق» ۲ فیلم امام رضایی در شبکه نمایش + زمان پخش آغاز اکران «باران سیاه» در جشنواره‌های بین‌المللی + تیزر سریال «در خانه» بیژن بیرنگ در شبکه آی فیلم + زمان پخش تمدید مهلت ارسال آثار بخش رقابتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ محمدعلی بهمنی، شاعر غزلسرا، در ساحل خلیج‌فارس آرام گرفت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) انتشار کتاب «به دنبال پدر» | شرحی کاوشگرانه بر یک متن حیات آفرین قضاوت‌هایی که دستخوش تغییر می‌شود | نگاهی به سریال «اصل برائت» ترویج خدمت رسانی به زائران با «هم محله‌ای امام رضا (ع)» آموزش داستان‌نویسی | قلب نهنگ (بخش اول) درباره کسی که می‌توانست «بهار» دیگر شعر معاصر فارسی باشد! نظری بر یک ترجمه و شرح فارسی ناتمام از کتاب «عیون أخبار الرضا»
سرخط خبرها

چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران

  • کد خبر: ۲۴۹۰۶۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران
در آخرین ماه تابستان و با پایان ماه صفر، فیلم‌هایی جدید به چرخه اکران اضافه می‌شوند و سردر سینماها رنگ و روی تازه‌تری پیدا خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ فیلم در سینماها اکران شده‌اند که مدت زمان اکران بیشتر آن‌ها تمام شده است و با ثبت قرارداد فیلم‌های تازه چهره سینماها تغییر می‌کند. به این ترتیب قرار است پس از تعطیلات روزهای آخر ماه صفر و از روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه چهار فیلم «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» بر پرده نقره‌ای نمایش داده شوند.

«قیف» جدیدترین فیلم محسن امیریوسفی پس از گذشت بیش از یک دهه است که به تهیه‌کنندگی سعید ملکان ساخته شده و راهی اکران خواهد شد. فیلمنامه «قیف» را رضا عطاران و امیریوسفی نوشته‌اند و خود عطاران هم در این فیلم کمدی بازی کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->