صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد طی ۱۰ روز آخر ماه صفر ۶۴۴ هزار و ۵۷۲ زائر از خدمات اسکان در مدارس مشهد استفاده کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر ۷۲۰ مدرسه در اختیار اسکان زائران قرار گرفت.

حسن محمد زاده، ادامه داد: بر این اساس ۹ هزار کلاس درس با ظرفیت اسکان بیش از ۶۰ هزار نفر شب تجهیز شد که این تجهیزات شامل یخچال، تلویزیون و فرش در مدارس درجه الف و امکانات کمتر در مدارس درجه ب بود.

وی اظهار کرد: از مجموع ۷۲۰ مدرسه، تعداد ۲۵۰ مدرسه را برای اسکان زائران کاروان‌های پیاده در اختیار استانداری قرار دادیم که به صورت رایگان پذیرش شدند، اما مدارس باقی‌مانده با مبلغ اندکی جهت تأمین هزینه آب، برق و گاز در اختیار فرهنگیان و عموم قرار گرفت.

محمد زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی ۱۳۰۰ نفر از پرسنل فرهنگی در اداره آموزش و پرورش جهت اسکان زائران دهه پایانی ماه صفر گفت: ۶۴۴ هزار و ۵۷۲ زائر را در دهه پایانی ماه صفر در مدارس اسکان دادیم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین اسکان زائران به تعداد ۱۵۷ هزارو ۵۲۲ نفر مربوط به ۱۳ شهریور و کمترین زائر به تعداد ۸۹۲۴ نفر مربوط به ۸ شهریور ثبت شده است.

وی گفت: در آخرین روز از ماه صفر اسکان ۱۲۵ هزار و ۶۸۳ زائر در مدارس مشهد به ثبت رسیده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.