پلمب ۱۶ واحد متخلف و عودت ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان وجه به زائران اسکان بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک بسیار سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ساعت کاری مترو مشهد از شنبه تغییر می کند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) ثبت بیش‌از یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار سفر در یک روز به‌وسیله اتوبوس در سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد بیش‌از ۲ میلیون سفر به‌وسیله مترو مشهد طی ۵ روز آخر صفر ۱۴۰۳، انجام شد فضای‌سبز تخریب‌شده در محدوده حرم امام‌رضا(ع) رفع نقص شد جمع‌آوری روزانه ۱۰۰ تن زباله از عرصه میدان شهدای مشهد در روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ کاروان پیاده مشهد به کربلا در آغوش مجاوران امام رئوف(ع) | آیین استقبال از کاروان پیاده انصارالحسین(ع) برگزار شد افزایش ۴۵ درصدی میزان خون اهدایی در خراسان‌رضوی در سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام‌رضا(ع): طی دهه آخر صفر ۱۴۰۳، بیش‌از ۴۵۱ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند ترافیک سنگین در بزرگراه پیامبراعظم(ص) و مسیرهای منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ثبت ورود ۳۷۵ هزار و ۹۳۷ خودرو با پلاک دیگر استان‌ها به خراسان رضوی اعمال‌قانون ۱۳۴۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) معرفی ترکیب جدید اعضای کمیسیون ایثارگران در سال چهارم شورای ششم مشهد معرفی ترکیب جدید اعضای کمیسیون ورزش و جوانان در سال چهارم شورای ششم مشهد روایت یک قصه تلخ در روزنامه ۸۰ سال پیش | کودکان کار مشهدی که به کارگاه‌های قالی‌بافی فروخته می‌شدند کم و کیف نظارت بر درختان تنومند خطرآفرین در محله مهرآباد مشهد مشهد سنگ تمام گذاشت | خدمت‌رسانی تمام‌قد مشهد به زائران دهه پایانی صفر شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو ویدئو| گلایه مسافران از نبود و قیمت‌های بالای بلیت در پایانه مسافربری مشهد در روز پایانی صفر
سرخط خبرها

اسکان بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۳۴۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
اسکان بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد گفت: از ۴ تا ۱۴ شهریور ۴ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۲۸۴ اسکان با ضریب اشغال ۷۸ درصد در مشهد داشتیم که نشان می‌دهد به طور میانگین ۲۲ درصد از ظرفیت‌های کلی استفاده نشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین امیرکلایی امروز، ۱۵ شهریورماه، در جلسه قرارگاه خدمات سفر که در فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته به نسبت شب قبل در همه حوزه‌های اسکان روند کاهشی داشتیم. در حوزه اقامتگاه‌های رسمی با ۹۷ درصد ضریب اشغال و ۱۲۴ هزار و ۸۹۵ نفر اقامت، نسبت به شب قبل ۱۱ هزار نفر کاهش را شاهد بودیم.

وی افزود: در حوزه اسکان موقت با ۳۷۰ هزار و ۹۲۰ نفر اسکان و ضریب اشغال ۹۸ درصد، نسبت به شب قبل ۱۰ هزار نفر کاهش داشتیم. بیشترین میزان کاهش در حوزه اسکان اضطرار است، ضریب اشغال این حوزه در شب گذشته ۶۶ درصد و با ۱۰۳ هزار و ۴۷۷ نفر بوده که ۱۴۰ هزار نفر کاهش داشته است. در مجموع در شب گذشته ۵۹۹ هزار و ۲۹۲ نفر اسکان داشتیم.

امیرکلایی با بیان اینکه شهرداری یکی از مراکز پرتلاش در زمینه اسکان اضطراری است، عنوان کرد: در شب شهادت امام رضا (ع) ۴۲ مرکز اسکان اضطراری داشتیم که در شب گذشته با کاهش هشت مورد به ۳۴ مرکز رسید و حدود ۱۱ هزار نفر کمتر از شب شهادت بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد بیان کرد: در طی این ۱۰ روز از اربعین تا ۱۴ شهریور ۲۴۶ هزار و ۵۹۷ نفر در حوزه شهرداری اسکان اضطراری و موقت داشتیم. در حوزه تجمیعی نیز از ابتدای فعالیت قرارگاه از ۴ تا ۱۴ شهریور ۴ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۲۸۴ اسکان با ضریب اشغال ۷۸ درصد داشتیم که نشان می‌دهد به طور میانگین ۲۲ درصد از ظرفیت‌های کلی استفاده نشد. ضریب اشغال مراکز اسکان رسمی ۷۷ درصد، موقت ۷۵ درصد و اضطرار ۸۱ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه نظارت و بازرسی ۶۳۵ بازدید در طی این ۱۰ روز ثبت شد که میانگین ۶۶ بازدید بود. ۱۶۶ تذکر و ۲۵ اخطار صادر و مبلغ ۱۲۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان نیز طی ۲۹ فقره شکایت به زایر برگشت داده شده و برای متخلفین پرونده نظارتی و تعزیراتی ایجاد شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->