صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی ناصحی در پیامی ضمن تقدیر از مشارکت‌کنندگان در میزبانی از زائران رضوی، به صورت ویژه از تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت و فرماندار مشهد تشکر نمود.

به گزارش شهرآرانیوز، در  متن این پیام آمده است:

«قالَ الرِّضا علیه السلام: مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ

در ایام شهادت حضرت شمس‌الشموس (ع)، مشهدالرضا (ع) افتخار داشت میزبان جمعیت عظیم و میلیونی مهمانان مولای‌مان باشد.

اکنون که مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر را پشت سر گذاشتیم، لازم می‌دانم از تمام عزیزانی که با عشق و معرفت در عرصه‌های مختلف پای کار آمدند و آن‌چه را در توان داشتند، برای خدمت‌گزاری به زائران و مجاوران امام رئوف (ع) ارائه کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

قشر‌های مختلف مردم شریف مشهد، هیئات مذهبی، تشکل‌ها، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه، تولیت معزز آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین مروی، قائم مقام محترم تولیت جناب آقای فیضی و فرماندار محترم مشهد جناب آقای داوری، با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی دقیق، بستر‌های لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان امام رضا (ع) را فراهم کردند. از همه عزیزان، بی‌نهایت سپاسگزارم.

همکاران ما در شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد تلاش کردند در کنار سایر نهاد‌های مسئول، اقدامات ویژه‌ای برای تکریم زائران انجام دهند. آماده‌باش بیش از ۶ هزار نیروی خدمات شهری برای تنظیف شهر، استفاده از حداکثر ظرفیت حمل‌ونقل عمومی برای جابه‌جایی زائران، فراهم کردن مکان‌هایی برای اسکان موقت زائران، خدمت‌رسانی ویژه به موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، بخشی از خدماتی هستند که در زمینه‌های مختلف ارائه شدند.

خداوند متعال را شاکریم که با همکاری، همدلی و هم‌افزایی بخش‌های گوناگون، در ایام دهه پایانی ماه صفر میزبانی شایسته‌ای از زائران امام رئوف (ع) رقم خورد. از درگاه خداوند متعال، دوام توفیقات همگان را خواستارم.»

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.