صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برنامه «پاورقی» و «صبحانه ایرانی» با پایان یافتن ماه صفر به آنتن شبکه دو بازمی‌گردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با حلول ماه ربیع الاول، فصل جدید برنامه «پاورقی» با دکور و آیتم‌های جدید همراه مخاطبان شبکه دو سیماست. این برنامه که با هدف روشن شدن ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، سعی می‌کند بدون پیچیدگی‌های فرمی و زبانی، اخبار و اتفاقات روزانه را مرور کند.

پاورقی

برنامه «پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که از امشب ۱۷ شهریور حوالی ساعت ۱۹:۴۵ میزبان مخاطبان شبکه دو سیماست.

صبحانه ایرانی

همزمان با پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع‌الاول، مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» از شنبه ۱۷ شهریور روانه آنتن شبکه دو شد.

«صبحانه ایرانی» که برنامه صبحگاهی شبکه دو سیماست، شامل آیتم‌هایی همچون مهمترین اخبار روز ایران و جهان، طب سنتی، تاریخ روز، ورزش و... است که به دلیل مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر، پخش نشد و همزمان با حلول ماه ربیع‌الاول از شنبه ۱۷ شهریور همچون گذشته، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت میزبان مخاطبان شبکه دو سیما است.

«صبحانه ایرانی» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای المیرا شریفی مقدم، فاطمه افشاریان، وحید رونقی و مجید یحیایی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.