صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شوک به آرسنال پس از برد ایتالیا

  • کد خبر: ۲۴۹۵۳۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
با وجود برد شیرین ایتالیا برابر فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا، وضعیت ریکاردو کالافیوری در این مسابقه نگرانی ایتالیایی‌ها و همچنین آرسنالی‌ها را به دنبال داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نراتزوری که توانسته بود با وجود دریافت گل زودهنگام، کامبکی دیدنی برابر فرانسه را با گل‌های دی‌مارکو، فراتسی و راسپادوری رقم بزند، سرمست از این نتیجه بود که ناگهان مصدومیت مدافع جوان آنها کمی شیرینی نتیجه را برایشان تلخ کرد.

در صحنه مصدومیت مدافع تازه این فصل آرسنال، الساندرو باستونی در جدال با عثمان دمبله توپ را از او گرفت و وینگر فرانسوی که تعادل خود را از دست داده بود، برخورد سختی با کالافیوری داشت؛ برخوردی که به مصدومیت این مدافع منجر شد و او که از سدت درد روی زمین افتاده بود، بلافاصله تعویض شد.

کالافیوری که از او به عنوان مالدینی جدید فوتبال ایتالیا نام برده می‌شود، چند هفته پیش به آرسنال پیوست و حالا اگر دچار مصدومیتی طولانی‌مدت شود، دردسر بزرگی برای میکل آرتتا و برنامه‌هایش در این باشگاه لندنی ایجاد خواهد شد.

البته پس از بازی لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا اعلام کرد که شاید مصدومیت مدافع جوانش آنچنان جدی نبوده و او حتی بتواند در بازی بعدی نراتزوری در دوشنبه آینده هم به میدان برود. موضوعی که می‌تواند شیرین‌ترین اتفاق ممکن برای توپچی‌های لندنی باشد، چون آنها بلافاصله بعد از فیفادی، با تقویم فشرده و دشواری روبه‌رو هستند و باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام اتحادیه فوتبال انگلیس به مصاف رقیبانشان بروند، دیدار‌هایی که با شهرآورد شهر لندن بین آنها و تاتنهام در ۲۵ شهریور آغاز خواهد شد و حضور کالافیوری می‌توان کمک زیادی به آرسنال در آن مسابقه بکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.