اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی علی نعمتی هم به تیم ملی رسید استرلینگ ستاره جدید آرسنال رفیعی جایگاهش را در پرسپولیس پس گرفت پرسپولیس با نظر چه کسی مهاجم جذب می کند؟ استقلال و معضلی به نام محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و آتلانتا| جشنواره گل در شب حضور مهدی نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد+ ویدیو گل‌ها(۹ شهریور ۱۴۰۳)| اولین برد مقابل آقا یحیی ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد(۹ شهریور ۱۴۰۳) شروع کابوس‌وار ستاره اسپانیایی در آرسنال پاشازاده: برکناری نکونام خنده دار است پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه فشرده سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا مشهد با ۲ تیم در لیگ‌برتر فوتسال امید‌ها بانوی مشهدی در خط آتش پاریس آوانا و مسئله لیگ دسته سوم یا چهارم یورش شهرستان‌ها به فوتبال مشهد! پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین عذرخواهی حسینی بدون یک کلین شیت
سرخط خبرها

استرلینگ ستاره جدید آرسنال

  • کد خبر: ۲۴۸۲۸۲
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
استرلینگ ستاره جدید آرسنال
ستاره چلسی که در فهرست فروش این تیم قرار گرفت تصمیم گرفت که راهی آرسنال شود و رسما با این تیم قرارداد امضا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رحیم استرلینگ در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات تابستانی یک مقصد غیر منتظره را برای خود انتخاب کرد.

استرلینگ تصمیم گرفت که راهی آرسنال شود تا شاگرد میکل آرتتا شود.

آرسنال رسما از استرلینگ رونمایی کرد تا او در ادامه فصل برای توپچی‌ها به میدان رود. قرارداد با این بازیکن باتجربه یک ساله و به صورت قرضی است.

استرلینگ اینگونه به انتقال به آرسنال واکنش نشان داد: احساس باور نکردنی دارم. این انتقال واقعا هیجان انگیز است. من در اوج خوشحالی هستم. در نهایت تصمیم من برای انتخاب تیم جدید به تاخیر افتاد، اما واقعا دوست داشتم که این انتقال صورت گیرد.

او ادامه داد: به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم و به خود می‌گویم که واقعا آرسنال تیمی است که مناسب من است. بسیار خوشحال هستم و امیدوارم روز‌های خوبی را با پیراهن تیم رقم زنم.

رحیم استرلینگ پیراهن چهار تیم بزرگ انگلیس یعنی لیورپول، منچستر سیتی، چلسی و آرسنال را برتن کرده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->