صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یادداشت کودک | بیا برای دوستانمان دعا کنیم!

  • کد خبر: ۲۴۹۸۱۱
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
بچه‌های عزیز! وقتی اتفاق بدی می‌افتد یا زمانی که از اتفاقی می‌ترسیم، بی‌اراده پدر و مادرمان را صدا می‌زنیم یا به طرف بزرگ‌ترهایمان می‌دویم. 

بچه‌های عزیز! وقتی اتفاق بدی می‌افتد یا زمانی که از اتفاقی می‌ترسیم، بی‌اراده پدر و مادرمان را صدا می‌زنیم یا به طرف بزرگ‌ترهایمان می‌دویم. آغوش آن‌ها و صحبت‌های گرمشان به ما آرامش می‌دهد.

حتما شما هم باخبر شده‌اید که متأسفانه این روزها اتفاقات بدی برای مردم مظلوم غزه در فلسطین و شهر بیروت در لبنان افتاده است. اسرائیلی‌های ظالم درحال بمباران و کشتن مردم فلسطین‌ و لبنان هستند.

کودکانی در همین لحظه در خرابه‌های به‌جامانده از خانه‌های موشک‌باران‌شده، تشنه، گرسنه و زخمی و تنها به‌دنبال پدر و مادر یا خواهر و برادر گمشده خود در زیر آوارها می‌گردند.

شب‌های بی‌روشنایی، تنهایی زیر صدای ترسناک موشک‌باران، گرسنگی و تشنگی چقدر سخت است. بیایید برای آن‌ها دعا کنیم تا خدا به رزمنده‌هایشان کمک کند که اسرائیلی‌ها را از کشورشان فراری بدهند. بیایید دعا کنیم تا بازهم صبور و مقاوم باشند مانند درخت‌های زیتون.

بیایید برای بچه‌های سرگردان و جنگ‌زده دعا کنیم تا زودتر خانه و سرپناهی پیدا کنند و در سرمای پاییزی گرسنه و تشنه و ترسیده نمانند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.