صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدمقدس از همکاری این سازمان با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در راستای انتقال تجربیات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزین فرشاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در حاشیه بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار داشت: در این بازدیدی که از سازمان اتوبوسرانی صورت پذیرفت، از تجارب شهرداری مشهد در خصوص بهره‌برداری از خطوط و حمل و نقل عمومی استفاده خوبی داشتیم و از مجموعه سازمان اتوبوسرانی مشهد در ایام پایانی صفر به جهت جابه‌جایی زائران حرم امام رضا (ع) تشکر ویژه و عرض خداقوت دارم.

همچنین محسن امیدوار، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج نیز در حاشیه این بازدید گفت: از جناب آقای شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بابت زحماتی که در ایام دهه پایانی صفر کشیدند و همچنین میزبانی خوب و شایسته‌ای که داشتند؛ عرض تشکر دارم.

وی افزود: جلسه روز جاری از با مدیران سازمان اتوبوسرانی مشهد موثر و مفید واقع شد و از تجارب مشهد در تمامی حوزه‌های اتوبوسرانی علی الخصوص خطوط تندرو استفاده کردیم؛ بعد از بازگشت به شهر کرج بتوانیم این فرآیند را انتقال بدهیم.

محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در خصوص بازدید مسئولین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از این سازمان، اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی مشهد و مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به تجربیات و توانمندی‌های خوبی طی سال‌های گذشته دست یافته اند که انتقال این تجربیات در افزایش بهره‌وری خدمات حمل و نقلی شهر‌های مشهد و کرج تاثیر خوبی خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.