صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی کشور در مشهد، تنها راه عبور از مشکلات و کمین گاه‌ها را توجه به قرآن و نهج البلاغه خواند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در پنجمین دور مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمین مسابقات خواهران شاغل انتظامی سراسر کشور در مشهد گفت: خانواده محترم دختران، پسران و همسران گرامی کارکنان قرآنی انتظامی کشور باید مروری بکنیم از آن چه هست و آن چه خواهد بود، پس چه باید بکنیم که در آنچه خواهیم بود سربلند شویم. 

وی با اشاره به این نکته که انسان‌ها معمولاً با تلاطم روبرو هستند، تاکید کرد: در دوره‌ای که با فتنه‌های فراوان روبرو هستیم حفظ چادر یک تکلیف مهم است، چرا که بر چادر ما می‌تازند و اگر آن را بگیرند پرچم را می‌گیرند و وقتی پرچم را گرفتند، دیگر مردان نمی‌توانند علمدار باشند. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: در این آشفته بازار آنچه می‌تواند چراغ راه ما برای عبور از موانع فرهنگی، اقتصادی، مشکلات، دسیسه‌ها و فتنه‌ها باشد، قرآن و نهج البلاغه است. 

سردار رادان گفت: در مسیر ما تا به مقصد رسیدن، کمین گاه‌های فراوانی قرار دارند و تنها توسل، توجه و تمسک به قرآن و روایات نهج البلاغه می‌تواند راه نجات ما باشد. 

وی با تشکر از اهتمام جدی و تلاش سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در تحول مسیر قرآنی پلیس تصریح کرد: امسال را سال بصیرت با تمسک به قرآن و نهج البلاغه در اولویت قرار دادیم تا زیر سایه انوار روشنی بخش قرآن حرکت کنیم. 

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: همه امتیازات کارکنان حافظ قرآن برای خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته می‌شود. 

شایان ذکر است، پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمین مسابقات خواهران شاغل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ (۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱و ۲ و مفاهیم نهج‌البلاغه با تجلیل از برگزیدگان و برترین‌های قرآنی پلیس کشور در مشهد به پایان رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.